Plaats review
Voeg je eigen ervaringen met één of meerdere webhosts toe aan deze site. Hierdoor help je de bezoekers van WebhostingReviews.nl bij het vinden van een geschikte webhost en je geeft de host feedback, waardoor zij haar diensten kan verbeteren.
De webhost staat al op WebhostingReviews.nl
Om een review toe te voegen over een webhost die al op WebhostingReviews.nl staat, ga je als volgt te werk:
- Ga op deze site naar de pagina van de webhost die je wilt reviewen. Je vindt een overzicht van alle webhosts aan de rechterkant van deze pagina en ook op de hoofdpagina. Klik op de link van je webhost.
- Scroll naar de onderkant van de pagina. Hier kun je de webhost beoordelen op verschillende onderdelen (bijvoorbeeld: prijs, support, etcetera). Een rating van één ster is de laagste waardering en een rating van vijf sterren de hoogste.
- Vul je naam en e-mailadres in. Deze velden zijn verplicht. Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd en ook verder niet gebruikt door ons. Vul bij URL eventueel het adres van je website in.
- In het grote tekstvak kun je toelichten waarom je voor deze ratings hebt gekozen en kun je specificeren wat de plus- en minpunten van de webhost precies zijn. Probeer objectief te blijven en probeer helder en beknopt je ervaringen weer te geven over de host. Besteed hierbij aandacht aan meerdere punten (bijv. support, inhoud van het hostingpakket, de prijs, etcetera). Reviews die uitsluitend gaan over betalingsconflicten worden niet geaccepteerd, omdat deze site niet de plek is om deze uit te vechten.
- Klik tenslotte op de knop “Voeg review toe” en je ervaring zal worden toegevoegd.
De webhost staat nog niet op WebhostingReviews.nl
Als jouw host nog niet op WebhostingReviews.nl staat dan kun je je review gewoon op deze pagina plaatsen. Scroll naar de onderkant van de pagina en ga op dezelfde wijze te werk die hierboven beschreven staat. N.B. geef in je review duidelijk aan over welke webhost je je review schrijft!
Klik op “Voeg review toe” als je klaar bent en dan wordt je review op deze pagina toegevoegd. Wij zullen dan een vermelding aanmaken voor deze webhost en zullen vervolgens je review handmatig verplaatsen naar deze nieuwe pagina.
Ervaringen van Diego (December 23, 2016):
GoCloudy is naar mijn ervaring een zeer goede maar goedkope webhosting. De producten die aangeboden worden zijn kwalitatief, en de support is zeer snel en goed.
Ervaringen van Lennart (December 6, 2016):
Voor aankoop gaf strato aan dat een domein beschikbaar was, na aankoop kreeg ik een automatische mail dat het misschien toch niet beschikbaar was. In hun klantenlogin stond vervolgens dat hij beschikbaar was, waar ik hem opnieuw aanvroeg waar geen reactie op kwam. Toen heb ik twee keer via de klantenlogin de klantenservice proberen te bereiken om te opheldering te krijgen. Nooit bericht terug gehad. Toen telefonisch contact gezocht om zo snel mogelijk weer op te zeggen want hier kreeg ik een erg slecht gevoel over. Hoop dat het opzeggen wel gelukt is.
Ervaringen van H. Wiersma (November 24, 2016):
In een lastige situatie met veel kansen op miscommunicatie is toch na enkele mailtjes en goede telefonische ondersteuning een perfecte oplossing gekomen. Tommas, Marcel en degene die ik aan de telefoon had (ik heb schandelijk verzuimd zijn naam te onthouden), bedankt voor jullie geduld met mij!
Ervaringen van Moles le Bailly (November 6, 2016):
De webhosting bij JVL Webhosting (www.mijn-website-maken.be) is niet duur. Ook hun helpdesk werkt schitterend, echt een aanrader!
Ervaringen van domein-direct.nl (October 26, 2016):
Onduidelijke voorwaarden. Ze laten je betalen om je domeinen te mogen verhuizen terwijl ze aflopen en nog niet door hun verlengd zijn.
Dit terwijl ze al bij verre niet de goedkoopste zijn.
Als je daar dan over klaagt en zegt een klacht in te gaan dienen wordt je gebeld om te vertellen dat je dan aangeklaagd gaat worden voor smaad en laster en dat hun oorlogskas groter is dan die van jou.
Nooit meer domein-direct, liever strato of als je anoniem wilt registreren hostnet.
Ervaringen van Fred de Zwart (October 7, 2016):
Fijne hosting, altijd online! Goede klantenservice, redelijke prijzen.
Ervaringen van Henk (August 6, 2016):
Ik heb een slechte ervaring met MN ICT mn-ict.nl
Vragen worden of niet of slecht beantwoord.
De diensten rammelen aan alle kanten.
Ervaringen van E De Schutter (June 30, 2016):
Oerhosting, slechte kwaliteit als een heel slechte support zeker niet aan te raden
Ervaringen van Liza van Stratingen (June 22, 2016):
Ik zit al jaren bij Tilaa (https://www.tilaa.com/) en kan niks behalve positieve dingen vertellen. Het is voor mij een partij waar ik altijd op kan vertrouwen. Snelle support en bovenal nog nooit down geweest.
Ervaringen van Piet (May 30, 2016):
Wehosting (www.wehosting.nl)
no nonsens gewoon een domein hosting en wordpress, persoonlijk contact indien gewenst. Reageren snel op vragen.
Ervaringen van Sabrina (May 23, 2016):
Prima support zelfs in weekend en laat op de avond.
snel netwerk, en hoge uptime.
Betreft: Mangelot Hosting (https://www.mangelot-hosting.nl)
Ervaringen van Paul K (May 12, 2016):
Niet bij Bizway hosten
De support is snel, maar ze doen niets. Dan krijg je een mail dat ze iets aan je server gaan doen zoals ik had gevraagd, mail ik een maand later en hebben ze het nog niet gedaan.
De prijs kwaliteit vind ik niet in verhouding, je krijgt vrij weinig voor wat je betaald. Ook wanneer je weg wilt en verhuist verplichten ze je nog vele maanden te betalen, ik vind dit niet gehoord en zeer ouderwets. Nu betaal ik al maanden voor een dienst die ik heb opgezet en niet gebruik. Een domeinnaam kan ik begrijpen, maar een VPS hebben ze zo uitgeschakeld.
GEEN aanrader.
Ervaringen van VB David (April 14, 2016):
Was vergeten te melden over welke webhost het gaat: PrepaidWebhost, dochter van Infralutions. Opereert vanuit HongKong
Ervaringen van VB David (April 14, 2016):
Tot half jaar geleden goede support. Sindsdien geheel afwezig. Op probleemtickets en telefoontjes wordt niet geantwoord. Twee weken geleden is mijn website gehackt waardoor die spam begon te versturen. Ze adverteren met 24/7 dienstverlening, maar het duurde nog 3 dagen na mijn melding voordat website uit de lucht werd gehaald. Nu gijzelen mijn website en mijn saldo vanwege vermeende reputatieschade.
Ervaringen van Arie (April 6, 2016):
Voorheen heten ze Deziweb maar hebben ze hun naam gewijzigd wat niet zo heel vreemd is na alle klachten. Ze denken dat met een nieuwe website en naam de klachten over zijn , nou dit is niet zo.
Wegblijven bij deze foute hoster waarvan de beveiliging zo lek is als een mandje.
Sites worden continu gehacked bij hen en bel je ze zeggen ze je moet wel zorgen dat alles geupdatet is, geef je als antwoord dat dat is dan weten ze het niet meer. Exact dezelfde website die bij andere hosters draaien zijn probleemloos en laden snel.
Bij deziweb echt traag en ‘s nachts kun je de websites niet bereiken want dan gooien ze alles gewoon plat. Onbetrouwbare hoster die me inmiddels al 3 klanten heeft gekost.
1 advies ga niet met ze in zee!!!
Ervaringen van Mirjam Heijn (February 18, 2016):
Was vergeten aan te geven: het gaat om datact.nl
Zit nu een paar maanden bij datact en het bevalt prima.
Ervaringen van Mirjam Heijn (February 18, 2016):
Prima service.
Ervaringen van K. Winius (February 17, 2016):
Review over Network Operations. (https://www.networkoperations.nl)
Erg blij met de 24/7 telefonische support die bij Network Operations wordt geboden. Plus je krijgt gelijk iemand aan de lijn met verstand van zaken. Ben erg tevreden over deze hostingprovider.
Ervaringen van Iric (February 12, 2016):
Van een webhosting bedrijf mag je verwachten dat ze alles snel en correct regelen. Bij Mijndomein gebeurt dat dus ook. Maar wanneer je een probleem met je website hebt ga je pas merken hoe het staat met de service bij Mijndomein. Het contact gaat per mail, dat lijkt misschien wat onpersoonlijk maar je krijgt bij hen direct een reactie met heldere uitleg. Mocht je het zelf niet kunnen oplossen dan doen zij dat voor je. Een aanrader voor iedereen die een website wil laten hosten!
Ervaringen van Dave Vermeulen (January 20, 2016):
PhaseHosting (http://phasehosting.be)
Deze pas opgerichte web host vroeg me om het systeem te betatesten. En WOW, op enkele kinderziektes na moet ik concluderen dat het systeem opmerkelijk goed draait.
De support heeft me uitstekend geholpen en bij het melden van bugs en imperfecties werden deze meestal binnen de 2 uur opgelost.
Ik ben zeer benieuwd naar de toekomst van dit bedrijf.
Ervaringen van frank (January 19, 2016):
Probleem van geen mail ontvangen versturen kon s’ochtend niet opgelost worden maar s’middags wel. Thommas wist apple zaken weer goed in te stellen zodat we weer onlinenzijn.
Dank
Frank
Ervaringen van Frank De Block-Burij (January 19, 2016):
omdat de telefonische service bij Yourhosting zo vriendelijk, snel, accuraat en daardoor uitmuntend is,
ook voor een Belgische klant,
geef ik hen ook voor inhoud pakket en prijs/kwaliteit vijf sterren
… you get what you pay for !
Ervaringen van Hans Sangers (January 12, 2016):
Ik zit al jaren met mijn zakelijke pakket bij YourHosting. Noodgedwongen een uitstapje gemaakt vanwege mijn wens/eis voor een responsive site.
Nu YourHosting ook betere templates heeft, zal ik hoogstwaarschijnlijk teruggaan.
De belangrijkste reden is de zeer goede klantenservice/helpdesk. Zowel inhoudelijk deskundig als ook hun contactuele vaardigheden.
Ervaringen van Angela van den Broek (December 2, 2015):
VDX hosting heeft een top service! Zowel van de salesafdeling als van de supportafdeling. Een aanrader dus!
Ervaringen van Lambert (November 23, 2015):
Betreft: e-Dot
Deze partij is duur. Bied alleen support via tickets die ze beantwoorden wanneer ze zin hebben. En je kan geen belangrijke informatie instellen voor je domein.
Nadat ik besloot om te verhuizen werken ze je actief tegen. Ze presteren het zelfs om je domein te kapen en daar geld voor te vragen.
Waardeloos bedrijf, zaken doen op deze manier is echt not done!
Ervaringen van Ilyas (November 17, 2015):
Ik kwam deze site tegen, dus ik dacht plaats ook even een review over het bedrijf waar ik mijn websites host, hostingkey.nl.
Problemen worden in een mum van tijd opgelost, vragen worden snel beantwoord en ze zijn zeer betrokken bij het succes van je website. Goede prijs ook, en snel! Aanrader.
Ervaringen van Ruud (November 14, 2015):
Ik ben al jaren klant bij Hosting2Go en heb er twee domeinnamen en allebei inclusief een pakket. Ik bezoek zelden de website van mijn provider. Tja, waarom zou ik. Ik heb wat ik hebben moet en ik los alle problemen zelf op. Ik maak dan ook nauwelijks gebruik van hun helpdesk.
Maar, op een dag had ik Hosting2Go in mijn hoofd. Zodoende surfde ik naar hun website. Wat zag ik? Ze hebben een nieuwe dienst erbij. Het gaat om een premiumpakket van zo’n 92 euro per jaar. Dat mag dan duur overkomen. Maar wist je dat het huren van een externe server honderden euros meer per jaar kost? Het premiumpakket kan je namelijk als zo’n server beschouwen. Je wil niet weten hoe blij ik was toen ik dit nieuwe pakket op hun website zag staan. Ik heb dan ook niet hoeven na te denken en heb een van mijn twee domeinnamen late omzetten naar dit nieuwe pakket. Inmiddels ben ik er volop mee gaan werken.
Sterker nog, ik hoef zelfs You Tube, Daily Motion, Vimeo en dergelijke niet meer te gebruiken. Zij waren voor mij toch al een doorn in het oog vanwege hun voorwaarden.
Ben je ook zo’n grootverbruiker zoals ik? Het premiumpakket van Hosting2Go is echt zijn prijs waard!
Ervaringen van Wie heeft mij gebeld (August 17, 2015):
Heb er een aantal domeinen gekocht, snelle service.
Ervaringen van Danny Gopie (August 8, 2015):
Smaad wordt op een domain geplaatst, zonder rechtspraak die bij Versio geclaimd is en deze laten dat toe
Ervaringen van R. Thoolen (July 31, 2015):
HOSTINGTIME: BIJZONDER SLECHTE SERVICE
Onze website werd gehost door Hostingtime.
In drie jaar tijd is de website meerdere malen onderuit gegaan door foutieve acties van de host. Foto-reportages van onze evenementen waren plots verdwenen en konden niet hersteld worden. De laatste maal was de website plots niet meer te benaderen en suggereerde Hostingtime dat we dat zelf veroorzaakt hadden. Onmogelijk aangezien onze beheerder op vakantie was en er verder niemand toegang heeft. Fout bleek vaker voor te komen na interne server-wijzigingen.
Nadat de fout na een week nog niet opgelost was en Hostingtime bleef aanmodderen hebben we de overstap gemaakt naar een professionele hoster: WNED. (https://www.wned.nl/)
Ervaringen van Peter Venkman (July 23, 2015):
Wij hebben verscheidene zakelijke websites al 3 jaar lang ondergebracht bij Woktron Web Hosting (http://www.woktron.com) en dit tot volle tevredenheid. De websites laden snel en er zijn eigenlijk nooit problemen. Ze zijn wel wat duurder dan veel concurrenten, maar gelukkig hoeven we ons geen zorgen te maken over onze sites. Tot dusver is er altijd snelle en kundige support geleverd. De toegewezen account manager zorgt ook voor een uitstekende persoonlijke touch.
Ervaringen van Otto (July 14, 2015):
VDX/Digitalus
Was al ruim dan 10 jaar klant bij Digitalus voordat de integratie met VDX plaats vond. Vanaf dat moment is de administratie een rommeltje en blinken de medewerkers van de administratie uit in hun halstarrige arrogantie. Vooral Michelle onderscheidt zich hier bijzonder in. De volgende voorvallen het afgelopen half jaar meegemaakt:
– Klant van ons host 2 domeinen bij Digitalus en heeft altijd een factuur per post ontvangen. 1 Domein wordt geparkeerd wegens verkoop bedrijf en het andere loopt door. VDX voegt beide accounts samen op het adres van het verkochte bedrijf en blokeerd op een gevenen moment het 2de domein wegens wanbetaling. Pas ruim een maand na het voldoen van het bedrag wordt, na reclamnatie het domein weer beschikbaar gemaakt. VDX (Michelle) is niet aanspreekbaar voor de door VDX gemaakte fouten. Hun eigen portaal is heilig en de klant moet maar zorgen dat zijn gegevens daar correct zijn.
De klant had nog nooit gebruik gemaakt va het portaal en gaat dit nog slechts 1 x doen, dit is om de domeinen te verhuizen en de contracten te beëindigen.
– Deze week ontving ik een factuur voor een domein en hosting dat al enige jaren niet meer bij Digitalus staat. Het domein is zelfs op dit moment te registreren omdat het vrij is.
Bij VDX/Digitalus mag je dus een dienst afbnemen en vooral niet zeuren. Zelfs al neem je de diensten niet meer af, dan blijft men je facturen sturen.
Het lijkt erop dat de boekhouding/administratie het bedrijf regeert. Hiermee verlies je veel kostbare tijd die je aan betere zaken kunt besteden.
Kortom VDX/Digitalus is geen aanrader om zaken mee te doen.
Ervaringen van Hannah Hansen (June 26, 2015):
Voorheen maakte ik gebruik van Prioserve, Daar was ik al een tevreden klant echter mijn webbouwer vond het prettiger om met een andere provider te werken. Deze was wel goedkoper maar daar hield het dan ook mee op. Service was zeer slecht en onprofessioneel.
Vandaar dat ik weer teruggekeerd ben naar Argeweb. Tot nu geen spijt gehad van de overstap. Medewerkers denken mee en verlenen zeer goede service!
Ervaringen van Johan Boesveld (June 26, 2015):
Ben al zo’n tien jaar een zeer tevreden klant van Your-webhost (http://www.your-webhost.nl). De hostingpakketten zijn enorm volledig en daarnaast ook nog eens erg goedkoop. De servers staan in een duurzaam en milieuvriendelijk datacenter en bieden altijd een snelle verbinding.
Belangrijkste reden voor mijn tevredenheid is echter de support, vragen worden altijd in no-time beantwoord, zelfs ‘s nachts. Ze denken bovendien met je mee, zelfs als het probleem niet bij ben ligt.
Ervaringen van Daryl Farber (June 5, 2015):
Versio geeft mij goeie hulp en goedkope services ik ben hier erg tevreden mee. Zeker een aanraden voor mensen die een site willen kopen!
Ervaringen van Frank van As (April 8, 2015):
Ben overgestapt, waarbij kritisch was dat de mail bleef werken en er tegelijkertijd een doorlink werd geplaatst. Best lastig en het is supergoed gegaan allemaal. En is er nog een vraag: gewoon even bellen en het komt goed. Aanrader voor iedereen die bureaucratisch en/of technisch ingewikkeld gedoe zat is! Dank!!
Ervaringen van Steven (March 30, 2015):
Ik ben alweer 5 jaar een tevreden klant bij SoHosted. De klantenservice is erg deskundig en telefonisch bereikbaar, dit was bij mijn vorige hoster niet zo. Problemen zijn altijd snel opgelost en bijna nooit downtime. Kortom; SoHosted is een aanrader!
Ervaringen van peter (March 20, 2015):
Vandaag geprobeerd, een naam te registreren bij strato. Dit kon alleen via de website ik gaf aan dat deze platlag. Direct werd door de medewerker aan mij verteld dat het aan ons systeem lag, hoezo klantvriendelijk. Werk continu online geen centje pijn alleen op hun website komen om iets te registeren kon niet.
Als men niet eens de moeite wil nemen om te kijken of de toekomstige klant gelijk heeft dan zijn er nog zat andere.
Bedrijven die wel moeite willen doen.
Ervaringen van Elise (March 13, 2015):
Sinds een aantal maanden klant bij mediawax.be, super hoster en nog geen grote problemen gehad. Vragen worden rap en goed beantwoord.
Ervaringen van Jef (March 6, 2015):
mijnhostingpartner.nl
Budget hoster in alle opzichten 🙁 Zeer karig controle paneel. Slechts 5 domeinen per account mogelijk (maar wel 15 MySQL DB, snappe wie snappe kan). Voor een wildcard subdomein (nodig voor WPMU) dien je een vast ip adres te bestellen aan €39.33 (wat duurder is dan hun hosting pakket)!
Ervaringen van Jan de Cock (February 1, 2015):
Hallo,
Sinds een poosje via een collega bij Web Improved http://www.webimproved.nl . Wat een goede hosting! Snel en duidelijk. Zeer gunstige tarieven en geweldig support. Had wat problemen met Joomla, en zelfs dat werd even kosteloos voor me opgelost.
Overzichtelijke website met goede klanten portal!
Kortom ik ( en die collega) zijn erg tevreden over Web Improved!
Ervaringen van Adriaan (January 22, 2015):
Wat een drama….volstrekt onbereikbaar…..sms procedure met toegang tot de tools werkt niet al 2 maanden aan het kloten… wegwezen hier !!!
Ervaringen van Nico van Koesveld (January 15, 2015):
Wij hebben onze CRM software bij Strato staan. Op 14 januari 2015 down om 14.00 uur. Strato onbereikbaar via mail, telefoon en twitter. Volgende dag nog niet bereikbaar. Breed op Twitter opgepakt waarna men in actie kwam. Probleem toen met een half uur opgelost. Verkopen kan enkel blijven lukken als je ook enige vormen van service biedt. Dat ontbreekt tot op heden ondanks alle mooie reclames.
Ervaringen van Erwin Barte (January 12, 2015):
Even een ervaring die van mij gedeeld mag worden! Momenteel al iets meer als een jaar klant bij WFCHosting.nl Ik heb daar momenteel mijn website en radio stream lopen. Super goede service en zijn goed bereikbaar. Volgens mij een klein bedrijf waarbij service nog voorop staat. Meestal als er iets niet werkt dat lag dat ook inderdaad aan mij zelf. Maar hun dachten prima mee met de juiste oplossing en namen daar ook echt de tijd voor. Ze besteden veel tijd in het verbeteren van hun diensten. Ook de radio stream is altijd online deze zekerheid is zeer belangrijk voor mij! Kwa prijs niet eens de duurste ik heb voorheen bij flexwebhosting gezeten wat een drama was dat.
Ervaringen van MRL79 (December 31, 2014):
WNED, in begin heb ik geen problemen met de hoster gehad, sinds enkele maanden diverse outages en vertragingen ondervonden met onze website. Nu krijgen we opeens dat we niet meer kunnen mailen. Als antwoord krijgen we het meest onproffesionele antwoord ooit te horen (in de trend van) wat verwacht je voor z’n prijs!!! Uiterst ontevreden over deze Websitehoster!!!
Ervaringen van Ellen (December 9, 2014):
Sinds 2011 host ik mijn webiste bij mediawax.be en tot nu toe is alles goed verlopen. Bij problemen helpen ze je meteen, ook tijdens het weekend en savonds laat, wat voor mij heel belangrijk is.
Hun webiste is heel overzichtelijk, alsook de prijsstelling is duidelijk.
Ervaringen van Daniël Klaassens (November 10, 2014):
Ondertussen zitten we al een maand of 3 bij True Server http://www.true.nl en ik kan niet anders zeggen dat we enorm tevreden zijn. Deze mannen weten waar ze het over hebben. Al nog voordat we klant waren hadden ze een voorstel klaar met de beste oplossing en het blijkt in de praktijk inderdaad erg goed te werken voor ons! Kan ze iedereen aanraden
Ervaringen van Hein Jan Lapidaire (November 7, 2014):
Ik heb meerdere websites ondergebracht bij Cocomo Webbeheer. Zowel zakelijk als voor nationale en internationale sportverenigingen.
De service is altijd prima. Korte lijnen, snelle reactie tijd bij evt problemen. Kwaliteit en kosten zijn goed in balans.
Op dit moment laat ik 5 websites hosten bij Cocomo webbeheer en ik kan me niet herinneren dat websites down zijn geweest of problemen hadden met laden.
Ervaringen van Tejo van Doremalen (November 6, 2014):
Mijn ervaring met cocomo hosting is zeer positief. Snelle service,prima prijs en kwaliteit maar vooral de persoonlijke aanpak van dit bedrijf bevalt me !!
Ervaringen van M. Muller (October 2, 2014):
Ik host nu al ankele jaren bij freeso enben zeertervreden over hun snelle service en ook prijs. Helpdesk is ten alle tijden beschikbaar en denkt erg goed mee.
betreft webhost http://www.freeso.nl
Ervaringen van Jan (September 11, 2014):
Hostgator.com is een top hostingbedrijf. Veel beter dan al die Nederlandse prut bedrijfjes die zich webhosters noemen zoals argeweb enz . Hier in Nederland willen ze vaak geen videohosting opzetten terwijl het in Amerika de normaalste zaak van de wereld is . Nederlandse webhoster hebben totaal geen verstand van zaken ja ze willen allemaal zo snel mogelijk hun zakken vullen met rotzooi te verkopen .
Ervaringen van Fedde Hommes (September 3, 2014):
Versio bied een snelle, goedkope en tegelijk goede service aan die het ideaal maakt oom daar een host en domein te kopen.
Ervaringen van Wim Zijlmans (August 24, 2014):
Hallo,
Ik ben nu al ruim een jaar klant bij 4Webs, ik ben daar gekomen omdat ze in de buurt zitten voor de bouw van een website. Ik had een oude website die aan vernieuwing toe was en dat hebben zij gedaan. Ik heb meteen nadat de bouw klaar was de hosting over gezet.
Erg prettige ervaring! De website is een verenigingswebsite en ik ben niet zo technisch, zodra ik ze bel of mail om bijvoorbeeld een nieuw email adres aan te maken voor het bestuur is het binnen een uurtje gedaan met uitleg hoe ik dit ik kan stellen.
Ik zat eerst bij one.com maar heb nu voor hetzelfde geld meer hosting en betere ondersteuning wat ik erg fijn vindt.
Groet,
Wim
Ervaringen van Jaap (August 21, 2014):
Deze review gaat over True Hosting (www.true.nl). Erg fijne ervaring met hun. Goede communicatie en altijd bereikbaar. En niet alleen als er problemen zijn, ook voor advies denken ze mee en geven goede suggesties. Al een paar dingen kunnen vermijden daardoor. Ik kan ze aan iedereen aanraden!
Ervaringen van Rowen Snuverink (May 21, 2014):
Gaat om http://www.hosting4ever.nl Bedrijf Hosting4ever. Ik schrijf deze review uit waardering voor dit bedrijf, ondanks dat ik zo weinig betaal hebben ze mij uitstekend telefonisch te woord gestaan.
Ik was bij een andere hostingbedrijf weg gegaan omdat ik daar niet geholpen werd. Hosting4ever is goedkoper en betere support.
Ervaringen van Maxim (May 13, 2014):
Snelste en goedkoopste webhosting en cms hosting vnaf 1,00 p/m.
http://www.aurumhost.nl
Ervaringen van Jan (April 13, 2014):
Ik zit al 7 jaar bij deze hosting met over het algemeen goede ervaringen. Ik word eigenlijk altijd snel geholpen die paar keer dat het nodig was. Verder vind ik alles makkelijk en overzichtelijk
installatron vind ik ook wel handig werken. Alleen de statistieken pagina vind ik niet zo, hij werkt verder prima btw.
Prijs kwaliteits-verhouding is naar mijn mening goed.
Ik heb nog nooit gehad dat een site van mij niet bereikbaarbaar was als ik er op ging kijken.(kijk natuurlijk niet de hele dag)
Waar je wel op moet letten, als je al een paar jaar klant bent.
Is dat je pakket nog wel klopt met de pakketten die ze aanbieden.
Omdat de concurentie moordend is, passen het nog wel eens aan, alleen niet bij jou als trouwe klant. Daar moet je ze dus op wijzen! daarna veranderen ze het wel direct, en dat levert voordeel op.
Ervaringen van Richard Marlon (March 16, 2014):
Mijn ervaring bij http://www.hostdeal.eu
Een perfecte ISP voor zowel particulier als bedrijf.
Topservice van A tot Z!
Proficiat
Ervaringen van Jan (February 17, 2014):
DEZE REVIEW GAAT OVER HOSTINGWALK.NL
Hallo, Na veel gelazer met Versio overgestapt naar Hostingwalk.nl. Tot nu toe niet te vergelijken met Versio! Gelukkig! Vriendelijke en geduldige helpdesk.
Inhoud pakket: Je krijgt veel Gb’s voor je geld en veel domeinen te hosten per pakket.
Prijs/Kwaliteit: Goedkoper dan Versio en vele anderen.
Support: Geduldige helpdesk met lokaal vast nummer, snelle reacties op e-mails, goede chat.
Algemene beoordeling: Niet te vergelijken met Versio.
Ervaringen van Peter Geers (February 6, 2014):
Sinds 4 jaar maak ik gebruik van de diensten van goedkopewebhoster. Hier heb ik een aantal joomla sites draaien. Door het gebruik van Cpanel en Installatron biedt het veel ondersteuning bij het onderhoud als bij de initiële inrichting.
Ervaringen van Rob Joosten (January 18, 2014):
Gaat over Hostway. (www.hostway.nl)
Heel slechte ervaringen met dit bedrijf.Support is feitelijk NUL. Reageren niet op vragen. Sturen om de haverklap facturen maar die zijn onjuist. Geven geen antwoord op vragen daarover. Zelfs de directeur houdt zich niet aan afspraken. Zeker geen aanrader dit bedrijf. Ben al maanden bezig e.e.a. recht te zetten maar reageren niet eens. Sturen wel een incasso bureau op je af.
Ervaringen van v de meijden (January 7, 2014):
Mijn hosting partner
Bij aankondiging veel problemen ondervonden hebben zonder toestemming de domeinen op hun eigen naam gezet is onder druk van sidn terug gezet ze proberen nog geld eruit te slaan als je vertrekt .
Waarschuwing sla elke ticket op als je iets met deze party doet!!!!
Ervaringen van Ruud van der Veer (January 2, 2014):
Mijn ervaring met: Hostdeal.eu (Hostdeal Ltd.)
Hostdeal.eu is nog een jong bedrijf dat goed aan de weg timmert. Initieert ook (prijs)acties en aanbiedingen.
Een zeer goed punt is de 24/7 bereikbaarheid.
Levert mooie producten in een breed scala; idem m.b.t. kwaliteit-/prijsverhouding.
Er is niet gauw iets teveel. Tot nu toe steeds contact gehad met Sander en Joey.
“Aparte” wensen zijn mogelijk, ook het weer wijzigen daarvan. Bestelfoutje gemaakt? Geen probleem, wordt ook snel opgelost.
Ervaringen van Davy (December 20, 2013):
Review over Mediawax. (www.mediawax.be)
Ik host nu bijna 2 jaar bij Mediawax. In het begin kenden ze enkele problemen met hun servers, maar dit is allemaal opgelost. Websites laden heel snel en support is optimaal, zelf tijdens het weekend word er snel geantwoord.
Een echte aanrader!
Ervaringen van zoya (August 18, 2013):
photonhosting.com biedt 24/7/365 gratis support. Bovendien, ze hebben ticket systeem, een Knowledgebase, tutorials etc. die helpt bij het vaststellen van de meest normale zaken. Support tickets zijn snel, vaak antwoord zal worden gemaakt in minder paar uur.
Ervaringen van zoya (August 17, 2013):
http://photonhosting.com biedt 24/7/365 gratis support. Bovendien, ze hebben ticket systeem, een Knowledgebase, tutorials etc. die helpt bij het vaststellen van de meest normale zaken. Support tickets zijn snel, vaak antwoord zal worden gemaakt in minder paar uur.
Ervaringen van Roneldo chak (August 17, 2013):
Ik heb gebruikt http://photonhosting.com voor ongeveer 3 jaar nu.
De weinige keren dat ik moest in contact met hen te krijgen – vooral omdat ik bewoog plaatsen van de ene host naar de andere – ze waren erg behulpzaam. Dus duim omhoog voor klantenondersteuning.
Nieuwe functies zijn geïmplementeerd om de Control Panel alle tijd om gebruikers bijgewerkt naar de laatste optie in webhosting houden.
Ik denk dat is een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
Ervaringen van Dirk S. (August 15, 2013):
Mijn ervaring bij Zelus Hosting (www.zelushosting.nl):
Ik ben tot nu toe een zeer tevreden klant bij deze webhost en dat wil ik toch even delen.
Tijdens het surfen ben ik toevallig bij hen terecht gekomen. De website trok me aan, de producten en de prijzen zijn zeker niet slecht.
Het is een kersverse webhost en daarom vond ik weinig tot geen bijkomende informatie op het web.
Een maand geleden heb ik mij dan toch het kickstart webhosting pakket aangeschaft en een nieuwe domeinnaam geregistreerd. Mijn bestelling werd onmiddellijk en correct uitgevoerd. Helemaal tevreden over. Eénmaal ingelogd in het klantengedeelte wordt de stijl van de website doorgetrokken. Ook daar vind ik alles direct terug over mijn producten, facturen etc. Het controle paneel is cPanel en biedt mij alle functionaliteit die ik nodig heb voor mijn website.
Ik had in het begin wel problemen om mijn website te uploaden. Maar na een support call was ik zo vertrokken, ftpes is de enige ondersteunde methode. Na wat onderzoek blijkt dit veruit de veiligste methode te zijn, dus ja, ik kan er niet over klagen.
Kortom: Goedkoop, simpel en goed. Net wat ik zocht.
Ervaringen van Jos (August 14, 2013):
De Hosting Firma. (dehostingfirma.nl) verzorgt de webhosting van onze website. We zijn zeer tevreden over de kwaliteit. De site is altijd goed en snel bereikbaar. Wanneer we problemen hebben met de mail kijken ze via remote desktop mee op de computer
Ervaringen van Joeri Frantz (August 5, 2013):
Review over Hostdeal Ltd. (www.hostdeal.eu)
Ik had voorheen mijn hosting op VPS bij andere partij.
Bij upgrade naar grotere pakket is er van alles fout gegaan.
Uiteindelijk bijna alles opgelost.
Gelukkig had back-up gemaakt van de domeinen.
Ik ging daarna opzoek naar nieuwe aanbieder.
Ik kwam terecht bij Hostdeal.eu via ispgids.com & trustpilot.nl.
Paar keer gechat met de Heren ( Andy & Marco )
Geweldige medewerkers!
Het is de manier waarop ze je te woord staan is geweldig!
Eenmaal pakket afgenomen verliep perfect!
Andy & Marco boden mij gratis aan om gratis alles over te zetten.
Op geen moment getwijfeld kwa vertrouwen.
Al mijn inlog gegevens geven van mijn oude provider.
Binnen 5 min kreeg mailtje dat alles is gelukt
Bij het overzetten de perfect service van Joey Dank u
Mooier kan ik het niet maken!
Ik raad iedereen Hostdeal.eu aan!
Perfect prijs!
De leukste medewerkers!
Ervaringen van Benny Van Vracem (July 26, 2013):
”Zoek je betrouwbare hosting tegen een scherpe prijs , kies voor Nucleus”
Al 8 jaar lang ben ik een tevreden klant bij Nucleus. In de tijd heb ik voor Nucleus gekozen voor de betrouwbaarheid, flexibiliteit en goede/snelle service die ze bieden. Hier heb ik nog steeds geen spijt van, en dit is tot op heden nog steeds zo.
Voor verschillende projecten hebben ze steeds het juiste advies gegeven. Of het nu gaat over een basic hosting, een VPS of een collocation, je wordt steeds als koning ontvangen. Het advies dat je krijgt, krijg je van de technische mensen zelf, hierdoor weet je direct wat mogelijk is ipv sales-talk. Ook bij domainname overzettingen (.eu) van verschillende domeinen hebben ze alles vlekkeloos geregeld.
Ook prijs-kwaliteit is Nucleus voor mij de hostingpartij om mee in zee te gaan. Ze zijn geen prijsvechter maar leveren wel de kwaliteit, flexibiliteit en service die je verwacht
Ervaringen van Bart Verhagen (July 21, 2013):
Bijzonder fijn contact, goede service per mail. Hier kunnen veel hosters nog van leren. Ben heel erg tevreden over deze hoster, heb al verschillende hosters gehad, maar deze is super. Alleen al door de ervaring die we hebben met het mailverkeer, super uitleg, snelle reactietijden, geweldig!
Betreft: Hostdeal (http://www.hostdeal.eu)
Ervaringen van Anton Luyten (February 11, 2013):
Combell (www.combell.com)
Zeer goede support waarbij de personen aan de telefoon u snel en correct helpen. Weinig tot geen problemen door de jaren heen. Indien er zich toch een probleem voordoet brengen ze u snel op de hoogte. Misschien niet de goedkoopste maar ze vallen zeker onder het motto “Een beetje duurder, maar zoveel beter”