Argeweb
Argeweb is gevestigd in Maassluis en heeft eigen serverruimtes in Schiphol-Rijk en in Amsterdam. Het bedrijf biedt naast webhosting ook domeinregistratie, serverhosting, online backup en webdesign aan.
Er worden 6 webhostingpakketten aangeboden. Zowel Linux als Windows hosting is mogelijk, want de host beschikt ook over een volledig windows netwerk. De hostingpakketten worden geleverd inclusief een domeinnaam.
Bij alle hostingpakketten zijn een weblog en een database inbegrepen. Meer informatie over dit weblog is te vinden op Argeweblog.nl. Vanaf het pakket Basis worden Argeweb Designer (link) en de webshop generator (link) meegeleverd. Argeweb Designer is een tool waarmee klanten in 6 stappen een eigen website kunnen ontwerpen. Ook de online webshop, die geheel door Argeweb is ontwikkeld, kan in 6 stappen opgebouwd worden.
De mail kan men laten scannen op de aanwezigheid van virussen en er is ook een spamfilter. Er is een statistiekenpakket met het aantal bezoekers van de site, de gebruikte zoekwoorden, enzovoort. Een fotoboek (met eigen thema) kan eenvoudig aangemaakt worden via een generator.
De online support verloopt via een ticketsysteem. De helpdesk is ook telefonisch bereikbaar. Verder is er een uitgebreid overzicht van veelgestelde vragen en is er documentatie over onder meer het instellen van e-mailaccounts en FTP programma’s.
Wat zijn je eigen ervaringen met Argeweb? Plaats je ervaringen onderaan deze pagina.
Lees hier de ervaringen van andere bezoekers met Argeweb.
Ervaringen
32 Reviews over Argeweb:
Plaats hier je eigen ervaringen met deze webhost
Geef voor ieder onderdeel een beoordeling van 1-5 sterren en licht vervolgens je ervaringen toe in het tekstvak. Klik tenslotte op "Voeg review toe".
Ervaringen van -= GensNet =- (December 13, 2021):
Ik heb bij argeweb twee hostingpakketten negen jaar tot volle tevredenheid gehad. Tot ze onder de vlag van YourHosting uit Zwolle gingen vallen en de voorspelbare problemen begonnen. Het is er nu een grote puinzooi. En ik ga dus daarom ook bij ze weg met hostingpakketten en dat raad ik iedereen aan om daar weg te gaan.
Ervaringen van F.J. de Hoog (March 3, 2021):
Het ging even goed met Argeweb. Ik huur een VPS met wat domeinen er op. Maar een tijd geleden bleek mijn account verdwenen. Alle domeinen inactief en ook de mail werkt niet meer. Ik vraag om een reset (paar minuten werk). Maar: geen tijd, thuiswerk, ander werk eerst en unmanaged dus geen recht van spreken.
Dat duurt dus nu al dagen. Dat verwacht je van geen enkele webhoster. Behalve Argeweb dus…
Ervaringen van R. Timme (April 17, 2018):
Wanneer nodig, zeer goed ondersteund aan de telefoon door vriendelijk personeel die weten waar ze mee bezig zijn. Ik ben erg tevreden en kan iedereen Argeweb aanraden!
Ervaringen van Han de Koster (March 27, 2018):
Prima webmail en goede ondersteuning
Ervaringen van Mandy Verkerk (February 27, 2018):
Ik zag op internet dat mijn website tekstueel helemaal door elkaar stond. 1 belletje met Argeweb en het probleem was binnen een kwartier opgelost. Daarnaast kreeg ik in alle rust uitleg hoe ik het de volgende keer zelf kon oplossen. Top geholpen door Jordi.
Hartelijke groet Mandy Verkerk
Ervaringen van Hbjc ontslag (January 13, 2017):
Argeweb houdt onze website al jaren goed draaiende. Voorts zorgt de informatie op hun website ervoor dat we bepaalde issues zelf kunnen oplossen.
Ervaringen van Arjan (January 13, 2017):
De support van Argeweb is top. Ook bieden ze kwalitatief goede diensten aan voor een betaalbare prijs.
Ervaringen van leon roesink (July 28, 2015):
Tot op heden zeer tevreden.
Ervaringen van Saskia (July 28, 2015):
Word altijd goed geholpen door de support medewerkers van de service desk; niets op aan te merken!
Ervaringen van Susan Nooijen (July 23, 2015):
Heel tevreden en goed telefonisch geholpen
Ervaringen van Brian (July 21, 2015):
Altijd weer top. Zeer goede en professionele hulp, mocht dat al een keer nodig zijn. Ook voor algemene zaken altijd zeer goed geholpen.
Aanrader.
Ervaringen van Fedor (July 17, 2015):
Prima hosting bedrijf. Vragen zijn geen probleem en worden snel en goed beantwoord.
Prijsstelling mag wat duidelijker. (wat kost het werkelijk?)
Ervaringen van Bouwman (July 17, 2015):
Had 2 websites gebouwd in wordpress en ondergebracht bij Argeweb. Helaas kreeg ik de spam niet meer weg bij 1 site en toen ik de helpdesk belde werd na een dag de site offline gezet (was gehackt) Kreeg mailtjes met wat ik moest doen om hem weer online te zetten, maar niets werkte. Heb nu de site maar opgezegd, ga niet voor iets betalen wat niet online komt.
Altijd goed geholpen bij Argeweb toen ik bij hun de sites maakte, maar sinds ik wordpress gebruikt is de hulp stuk minder en ondersteunen ze het niet echt. Vind ik erg jammer je betaald er wel voor.
Ervaringen van Elbert (July 16, 2015):
Goede supportdesk met verstand van eigen producten.
Prima prijs/kwaliteit!
Ervaringen van wim Kl (July 13, 2015):
Tja het is moeilijk te zeggen de ene keer voortreffelijke hulp en de andere keer een suffie aand e lijn en dat is jammer
Ervaringen van christel O (July 13, 2015):
super-helpdesk, dit is de reden waarom ik bij Argeweb ben gegaan. Goede telefonische service, ondersteuning en tips voor het beheren van site. Problemen en verbeteringen worden snel opgelost en helder uitgelegd.
Ervaringen van Annet (July 9, 2015):
I.v.m. opzegging website i.v.m overlijden van de beheerder website is alles zeer snel en correct afgehandeld.
Ervaringen van J.A. van Dam (July 9, 2015):
Al jaren breng ik mijn domeinen hier onder, zelden problemen en die proberen ze zo snel als het kan op te lossen. Top!
Ervaringen van Erik de Wild (July 8, 2015):
Argeweb bezorgt je voor vandaag de dag een zeldzame ervaring. Ze hebben een helpdesk waar je echt hulp krijgt en waar vrijwel altijd echt snel wordt opgenomen. De helpdeskmedewerker hebben verstand van zaken, stellen de goede vragen en doen oprecht moeite om het probleem op te lossen, ook als het wat langer duurt.
Over de inhoud van de pakketten kan ik niet zoveel zeggen. Maak eigenlijk alleen gebruik van de registratie van domeinnamen en de e-mail hosting. De e-mail hosting is prima en de ondersteuning om de e-mail accounts aan de praat te krijgen uitstekend.
Ervaringen van Bart Wesseling (July 3, 2015):
Super goed!!!!!!
Ik had een probleem met mijn email wat niet aan Argeweb lag maar aan mijn computer maar toch hielp de helpdesk mij en het was zo opgelost.
wat een top bedrijf
Ervaringen van m. van Kampenhout (June 25, 2015):
Argeweb geeft mij vertrouwen.
Ervaringen van Anton Hendriks (June 25, 2015):
Ik kan niet anders zeggen dat wij zeer tevreden zijn en zeker de persoonlijke benadering en het meedenken voor een oplossing als er eventueel een probleem is.
Prima!
Ervaringen van Willem Huisman (June 24, 2015):
Top service.
Ervaringen van Robert (June 23, 2015):
Zoals altijd weer goed en snel geholpen.
Al jaren lang een heel tevreden klant 🙂
Ervaringen van G.M. Ammerlaan (June 22, 2015):
Prima en snelle service!
Ervaringen van Maurice (June 21, 2015):
Meerdere domeinnamen bij AgreWeb lopen.
Alles verloopt vrij eenvoudig en de tool is gebruiksvriendelijk.
Bij meerdere domeinennamen zou het wel leuk zijn om scherpere prijzen te hanteren of staffelkorting aanbieden.
Ervaringen van Peter van Mil (June 17, 2015):
Het wijzigingen van administratieve gegevens gaat bijzonder snel en efficient. Verder kan je heel veel zelf regelen. Ik ben er heel blij mee.
Ervaringen van Anton Brands (June 16, 2015):
Ben goed geholpen met installatie van emailsoftware.
Tot 2 keer toe hulp nodig gehad en na elke hulpsessie werkte alles weer naar behoren.
Ervaringen van madeleine (June 16, 2015):
goeie hulp aan de telefoon, prettige sfeer. dat helpt enorm
Ervaringen van Eric (June 12, 2015):
Betrouwbaar en zeer goed bereikbare support
Ervaringen van Myriam (June 12, 2015):
De dienst (Hosted Exchange 2010) voldoet niet aan mijn behoefte, waarschijnlijk omdat het niet lekker werkt in combinatie met Apple. Athans, dat wordt nu als een van de redenen aangegeven, had beter vooraf verteld kunnen worden.
Ben wel heel tevreden over de servicedesk. Zowel via de mail als telefonisch wordt er snel gereageerd en nemen ze ook de tijd om het probleem (proberen) op te lossen.
Ervaringen van rené huyser (June 8, 2015):
Vandaag een zeer fijn (hulp) gesprek gehad met Robin van de helpdesk, om mijn website opnieuw te publiceren.
Ik ben erg tevreden met mijn webhost pakket en kan Argeweb iedereen aanraden.
Kort om top!