InterHost Solutions
InterHost Solutions is gevestigd in Kontich, België. De webhost biedt virtuele webhosting, colocation en reseller hosting aan.
Er worden zes virtuele webhostingpakketten aangeboden door InterHost Solutions:
- Small 1: 100 MB webruimte en 1 GB dataverkeer per maand
- Small 2: 250 MB / 2 GB
- Small 3: 500 MB / 5 GB
- Medium 1: 1000 MB / 10 GB
- Medium 2: 2000 MB / 20 GB
- Medium 3: 5000 MB / 30 GB
Het besturingssysteem voor de servers is Windows met als server IIS 7. Het control panel dat klanten ter beschikking krijgen voor het beheren van hun hostingaccount is van Plesk.
Alle hostingpakketten bieden ondersteuning voor PHP 5, MySQL, SSI, ASP.net, CGI en Frontpage extensies. Er worden dagelijks back-ups gemaakt van de servers. Er worden statistieken getoond over het webverkeer. Ook kunnen er verschillende applicaties met één druk op de knop geïnstalleerd worden op de server.
De support is bereikbaar via e-mail en live chat. Ook staan er enkele vaak gestelde vragen op de website.
Wat zijn jouw ervaringen met InterHost Solutions? Je kunt je ervaring onderaan deze pagina toevoegen en delen met de andere bezoekers.
Hieronder staan de hosting ervaringen met InterHost Solutions van andere bezoekers.
Ervaringen
7 Reviews over InterHost Solutions:
Plaats hier je eigen ervaringen met deze webhost
Geef voor ieder onderdeel een beoordeling van 1-5 sterren en licht vervolgens je ervaringen toe in het tekstvak. Klik tenslotte op "Voeg review toe".
Ervaringen van Kevin (September 18, 2018):
Absoluut ontevreden. Sinds 2015 bij Interhost Solutions en de website ligt geregeld uit, soms wel voor meer dan anderhalve dag. Trage of zelfs geen reactie op de help tickets. Vermijd deze dienst als de pest, ze zijn duidelijk niet meer up to date om een degelijke hosting te voorzien.
Ervaringen van Pattrick (February 13, 2017):
Sinds 2013 klant en over het algemeen zeer goede en vriendelijke service bij interhost solutions, doe zo verder.
Ervaringen van Jan (September 21, 2016):
Al sinds 2013 klant bij Interhost Solutions en nog nooit problemen ervaren. Wel soms zelf vragen naar updates. Algemeen heel tevreden.
Ervaringen van kim (February 20, 2016):
Ontevreden. Servers vallen regelmatig uit, email wordt door gmail geblokkeerd, de medewerkers zijn wel hulpvaardig, maar je moet bijna zelf de oplossing aandragen. Heb spijtig genoeg net mijn abonnement verlengd, maar volgend jaar vertrek ik naar een andere webhost.
Ervaringen van Wim DB (April 17, 2015):
Destijds onze website gehost bij deze jongens. In het begin erg vriendelijk, tot er wat “probleemjes” opdoken. (bv Serverklok niet juist waardoor een daarop gerund script niet correct liep) Werd maar niet opgelost. En dan wordt je alvast een beetje nijdiger, zeker als de telefoon op de supportlijn niet wordt opgenomen, niet wordt gereageerd op mails. Ten einde raad IHS in gebreke gesteld, waarop we vriendelijk 24 uur de tijd kregen om te verkassen met onze site. Nooit meer IHS voor ons.
Ervaringen van Robert Eits (March 30, 2015):
Regelmatig werken de mailservers niet goed. Wordt niet door Interhost zelf ontdekt. Je moet er zelf achteraan. Geeft zeker geen gevoel van vertrouwen.
Calldesk doet het dan ook niet meer. Telefoon wordt niet opgenomen en de verbinding verbroken. Geen goede services doen. Zeker niet “reliable” zoals ze zelf zeggen te zijn.
Ervaringen van Simon N. (May 6, 2014):
Niets anders als lof voor de medewerkers van de helpdienst. Snel en boven alles vriendelijke hulp, problemen waren ontzettend snel opgelost.