Mijndomein.nl
Mijndomein.nl is een bekende naam op het gebied van domeinnaamregistratie. Het bedrijf biedt ook hostingdiensten.
Op de site wordt één webhostingpakket aangeboden. Dit pakket biedt 1 GB webruimte. Voor het dataverkeer wordt een fair use policy gehanteerd. Hierbij mag tot maximaal 10x het gemiddelde dataverkeer verbruikt worden van alle websites die door Mijndomein.nl gehost worden.
Het pakket ondersteunt: PHP, Perl, MySQL,DNS aanpassen, anti-virus, spamfilter, POP / IMAP e-mail en een onbeperkt aantal e-mailadressen. De prijs van een domeinnaam is inbegrepen in de prijs van het pakket.
Support wordt verleend via e-mail. Op de site is ook een uitgebreid overzicht te vinden van vaak gestelde vragen.
Heb je zelf ervaringen met Mijndomein.nl? Dan kun je je ervaring onderaan deze pagina toevoegen.
Hieronder staan de hosting ervaringen met Mijndomein.nl van andere bezoekers.
Ervaringen
143 Reviews over Mijndomein.nl:
Plaats hier je eigen ervaringen met deze webhost
Geef voor ieder onderdeel een beoordeling van 1-5 sterren en licht vervolgens je ervaringen toe in het tekstvak. Klik tenslotte op "Voeg review toe".
Ervaringen van Laurence (October 10, 2022):
Ontzettend drama, bij Outlook werkte wachtwoord opeens niet meer.
En dat nu al 2 weken achter elkaar.
Nog triester is dan men dan niet bereikbaar is en je van formulier naar website naar formulier wordt doorverwezen. Valt me nu ontzettend tegen na jaren van een goedwerkend systeem.
Ik ben zakelijk afhankelijk van het mailadres en heb nu al behoorlijk wat uren geïnvesteerd om het weer aan te praat te krijgen maar nu weer tevergeefs. Laurence
Ervaringen van Martin (August 25, 2022):
Ik ben ondertussen 15 jaar klant bij dit bedrijf, dat eigenlijk alleen maar slechter wordt, maarmate ze groter worden.
Klantenservice is zeer slecht bereikbaar – en geven geen echte hulp.
Mijn e-mail-only pakket in Kombi met een eigen domein is sinds vorig jaar (2021) in een klap 12,50 duurder geworden. In 2014 heb ik dat pakket voor €20 in het jaar aangeschaft. Nu is het bijna €60 in het jaar.
Toen ik er vorig jaar naar vroeg, was de reactie, dat er veel achtergrondwerk verbeterd is, waar ik 0% van gebruik – en ik ook niet de keuze heb het weg te laten.
Het is me simpelweg teveel werk om al mijn mailadressen (bij de hele familie in gebruik) te verhuizen maar een andere provider. Ik beveel hier antagonist aan, die ik voor andere dingen gebruik!
Ervaringen van Nora Oosting (May 31, 2022):
Ik ben 15 jaar klant geweest bij dit bedrijf. Toen ze nog klein waren was ik redelijk tevreden. Alleen vervelend dat ze heel slecht te bereiken zijn als je problemen hebt. Ook het oplossen hiervan is niet fantastisch. Nu ze zo groot zijn geworden vind ik het een verschrikkelijk bedrijf geworden, veel kleine lettertjes, erg onpersoonlijk, geen enkel begrip meer voor het standpunt van de klant. Bah!
Ervaringen van Belinda (January 10, 2022):
Heel slecht.
QR codes werken niet om te betalen.
Contact wordt alleen maar van kastje-muur verwezen.
Hoe snel kan ik weg bij deze club?
Ervaringen van Marcel Schakel (November 27, 2020):
Zeer slechte helpdesk. Je kunt niet bellen, e-mailen of iets anders. Vragen kun je niet stellen, alleen wat op de website onder helpdesk staat. Hierdoor kun je bv ook niet goed een domeinnaam opzeggen….je zit dus aan hen vast….
Zeer slecht dus!
Ervaringen van Dirk Okhuijsen (July 26, 2020):
Al vele jaren klant bij mijn domein met veel domein namen.
Sinds enige tijd zijn mijn domeinnamen niet meer toegankelijk wegens een storing welke mijndomein niet kan oplossen.
Mijndomein host bij Amazon in Amsterdam, en de link tussen Amazon en KPN is niet goed.
Dus iedereen die een verbinding heeft van KPN of XS4ALL (zoals ik)
kan al deze websites niet meer benaderen.
De foutmelding is:
Deze site is niet bereikbaar. Het duurt te lang voordat poffertjesacademy.com reageert.
Ik ben klant van mijndomein, en niet van Amazon of KPN
en kan dit dus niet oplossen.
er is maar 1 oplossing: alle websites gaan verhuizen
naar een hosting partij die wel kennis van zaken heeft.
Op dit moment heb ik er nog 18 websites, door de recente prijsverhogingen (verdubbeling)is verhuizen het beste alternatief.
Ervaringen van susanne (April 29, 2020):
Allereerst heb ik via mijn domen twee domeinnamen voor 1 euro gekozen, en daarbij natuurlijk hosting van de wordpress, maar het lukt me niet om deze te maken, iedere keer als ik een blog schrijf en weer de volgende dag wil openen is alles weg e kan ik weer opnieuw beginnen ook al update hij, en in in database, maar hij slaat wel op op het moment van gebruik, en de dag erna alles weg. Voor 1 Juni moet ik hen geplubiceerd hebben kost me anders geld. Persoonlijk vind ik dat het niet beschreven is en ik vind niet alles duidelijk beschreven.
Ik heb filezilla gedownload, maar ik krijg er alleen maar hoofdpijn van, een backup hier en daar, etc, vind ik allemaal niet gebruiksvriendelijk e dan vind ik het ook eigenlijk niets voor Newbies, wat ik ook vind dat dat er wel bij vermeld kan worden. En ja misschien kan ik dit niet, maar iets niet kunnen bestaat niet als je het niet uitprobeert, en als het duidelijker vermeld stond op de site,dan had ik geen wordpress besteld.
Ervaringen van Aard Langenberg (October 30, 2018):
Ik heb voor bijna € 300,= per jaar aan domeinnamen bij mijndomein. Eén van de domeinen doet het in het geheel niet. klachtenformulier van de site van mijndomein wordt eenvoudig niet verstuurd en een telefoonnummer wordt niet bekend gemaakt. De enige manier om contact te krijgen met mijndomein is als ik speciale klant word en nog eens € 2,50 per maand extra ga betalen, althans dat beweren zij op de website. Als ik dan boos probeer al mijn domeinen stop te zetten, lukt dat ook niet.
Ervaringen van Tecla (September 15, 2018):
Ik word steeds triester van Mijndomein.
Mijn website ligt er weer uit (al dagen) en zelfs op vragen komt geen antwoord.
Er staan nog vragen open waar ik al een week op antwoord wacht. Wat krijg ik wel: een mail van een manager klantbeleving met het eccuus dat de respons tijd wat langer duurt….dat ik anders maar op de helppagina moet kijken. Je gaat je wel hopeloos voelen zo en heo vlij ik eerst ook was….dit is voor mij nu wel een moment dat ik overweeg om alles weg te halen bij Mijndomein. Meer dan een week (en herhaaldelijke mails er achter aan) op een antwoord wachten en de website ook nog eens dagen offline…dat kan ik me niet veroorloven. Machteloos en gefrustreerd, dat ben ik
Ervaringen van Erik Tanghe (July 30, 2018):
Slechtste ervaring ooit i.v.m. hosting en domeinnaamregistratie.. Ik werk als profesioneel websitebouwer met verschillende providers maar wat ik bij mijndomein heb meegemaakt, tart alle verbeelding.. Onaangekondigede prijsverhoging naar dubbele van de prijs en wanneer ik plots geen enkele van mijn websites die bij hen gehost stonden, kon updaten, kreeg ik geen enkele ondersteuning en heb ik van pure ellende mijn domeinen moeten verhuizen naar een andere provider om verder te kunnen werken.. Absolute onkunde!! en dan hebben ze nog het lef om na twee weken geen antwoord een bericht te sturen dat m’n ticket gesloten is omdat ik al 7 dagen niks meer van me heb laten horen.. Zo arrogant!! maar betalingsherinneringen.. ho maar.. continu!
Ervaringen van Tecla (July 29, 2018):
Ik ben nu 1.5 jaar met mijn website (en email) bij mijndomein.
Prijs is prima echter wat ik steeds meer ga missen is een telefonisch kontakt. Zoals nu: mijn website is niet te bereiken. Ook niet meer te openen en als er al wat gebeurd slaat deze vast of er komen diverse meldingen. Ik kan echter nergens bij komen. Ik heb gister en vandaag gemaild naar support, helaas nog geen antwoord. Nu is het maar afwachten hoelang we offline zijn en zeker in deze periode is dit slecht voor ons (we hebben een B&B). Bereikbaarheid is een groot issue bij mijn domein
Ervaringen van Gerard (July 22, 2018):
Heb ervaring met een 15-tal verschillende hostproviders doch nog nooit ZO’N SLECHTE HOSTPROVIDER TEGENGEKOMEN. Bij meerdere klanten van mij zie ik dat de webserver door een fout bij/door hun soms een week uit de lucht is. Reactie bij problemen komt pas na enkele dagen (!!) en worden dan nog niet opgelost (zij melden dat ze het druk hebben…). Stilzwijgend wordt van serversysteem veranderd waarna alles niet meer werkt. Webserverbestanden (ook vertrouwelijke!!) van de ene klant wordt bij een andere klant geplaatst!! Jawel dat is echt gebeurd!!!
Voor minder geld kan men beter bij serieuzere en veel betere hostproviders terecht.
Alleen als men veel problemen met webhosting wilt krijgen/hebben is MijnDomein een goede aanrader.
Ervaringen van Onur (July 17, 2018):
Ik snap niet hoe mensen op Support van Mijndomein 5 sterren kunnen geven. Want deze is zo slecht! Ik heb letterlijk 2 dagen lang moeten wachten op een antwoord ivm een offline website. En als antwoord krijg ik mijn vraag bevestigd terug. Gek van woorden dit. Inmiddels al 3 dagen offline, lekker dan 🙂
Ervaringen van michel (July 5, 2018):
Prima hosting. Laatst een probleem met het niet aankomen van mijn mails. Dat is in stappen goed opgelost. Soms wel een beetje jammer dat je niet even iemand kan spreken per telefoon om de zorgen weg te nemen. Wachten voelt dan soms wat lang, maar altijd een reactie en goede uitleg hoe een en ander op te lossen.
Tevreden met Mijndomein!
Ervaringen van Femke (June 21, 2018):
Supergoede service! Peter van Mijndomein heeft mij heel snel en fantastisch geholpen. Ik zit al jaren bij Mijndomein en ik heb alleen maar zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Er wordt altijd met de klant meegedacht en een stapje extra gezet. Top!
Ervaringen van Otto Hauser (May 20, 2018):
Alles werkt zoals verwacht, ben al enkele jaren klant. wat echt uitblinkt zijn is Support en de medewerkers als er hulp nodig is. Ze doen er alles aan om te helpen en mails worden heel snel beantwoord, altijd vriendelijk, altijd kundige, vriendelijke en heel geduldige medewerkers die helpen. De laatste keer ben ik geholpen met een probleem, waarvan ik de veroorzaker was, door Nick. Geen verwijten, veel geduld, goede begrijpelijke uitleg en mijn mails soms binnen minuten beantwoord. Ik kan mij niet voorstellen dat het nog beter zou kunnen.
Ervaringen van Rik Hendriks (May 15, 2018):
Prima hosting bedrijf, geweldig service, door omstandigheden (mijn probleem) redelijk veel contact gehad met de support desk, die me met raad en daad elke dag opnieuw weer hielpen het probleem uit de wereld te helpen, zelfs over de scope van hulp bij webhosting heen, waarvoor hulde.
Ervaringen van Janine (May 12, 2018):
Support is erg ver te zoeken en ook moeilijk te bereiken(alleen via mail, als ze antwoorden). In het begin, ooit 2 mailtjes verstuurd over 2 domeinnamen waarvan ik die wou veranderen. Nooit bericht terug gehad. Service was toen Nihill. Laatste Mail contact met de helpdesk: Eline. (Dit keer wel antw want betalingen hebben prioriteit.
Maar helaas mijndomein support/helpdesk laat weer eens zien dat hun hulp echt wat meer aandacht verdient.
Antw op email werd kortaf beantwoord denk aan een standaard copy/paste Answer.
Helpdesk/support is erg slecht!
Als ze antwoorden is het totaal niet persoonlijk of begripvol en zo ook een aantal zaken mbt opzegging en betalingen. Erg jammer en onduidelijk.
Bij opzegging van je domein, hou goed in de gaten dat het niet doorloopt. Verwacht ook niet veel van hun support/helpdesk.
Jammer maar hopelijk na 2019 van het domein af, want deze was al eerder opgezegd voor 2018. Let dus goed op. Vergelijken met mijn nieuwe hostnet is mijndomein.nl helpdesk HEEL SLECHT. Hopelijk gaat deze Opzegging wel goed en is de derde poging hopelijk ook de laatste.
Ervaringen van Chantel (May 8, 2018):
Site zelf helemaal plat gelegd, paniek, helpdesk binnen 1 uur gefixed en nog SSL er op gezet … super!
Ervaringen van Karlijn (April 16, 2018):
Wat een verrassing op de maandagochtend. Angela van de helpdesk heeft mijn 2 oude websites even doorgelinkt naar mijn huidige website.
Te gek. Ik kwam er zelf niet uit en liep eerlijk gezegd ook niet warm voor deze klus. Fijn dat iemand even doorpakt en dit voor mij gedaan heeft.
Dat is nou goede service!
Ervaringen van cintha van marrewijk (April 4, 2018):
Heel soms storingen, maar support doet er alles aan om snel te verhelpen. Geven ook meestal snel antwoord op je vragen.
Ervaringen van bart (March 19, 2018):
Alleen maar ellende met e-mail en uptime. Sinds een paar maanden en installatie van nieuwe hardware is mijndomein enorm instabiel. De helpdesk reageert niet eens meer. Na dreigement om weg te gaan kreeg ik eindelijk een reactie “zo druk dat ie mijn bericht vergeten was’. Het lijkt er op dat het nieuwe verdienmodel van mijndomein er op gericht is zulke slechte service te geven dat iedereen voor een premium membership kiest. Zo niet, dan kan het dagen, weken, maanden duren voordat je website en mail weer normaal functioneren. Ik ga overstappen.
Ervaringen van Chris (February 19, 2018):
Echt een verschrikkelijk bedrijf. Slechte producten (heel ouderwets) en extreem slechte service (geen chat, geen telefoon, geen technische support alleen sales). Mocht je betere service willen (nog steeds alleen per mail) mag je extra betalen, en ze zijn al niet bijzonder goedkoop.
Mijn verhaal (de zeer korte versie)
Ik ben al een week offline omdat ik een WordPress website wilde updaten.
1. Dat moet nog handmatig bij mijndomein
2. De database functioneerde vervolgens niet meer
3. Om hier antwoord op te krijgen heb ik vier mails gestuurd, maar ze beantwoorden steeds alleen de makkelijke vragen uit de mail, de rest negeren ze gewoon en dan markeren ze je probleem als opgelost! Echt bizar.
4. bovendien wacht je elke keer uren op antwoord omdat je niet met ze kunt chatten en natuurlijk al helemaal niet bellen.
5. Vervolgens vraag ik op ze even mijn php kunnen updaten omdat ik dan een omweg weet om hun gebrek aan service te omzeilen. Hun antwoord: Dan moet u even wachten tot u op ons duurdere nieuwe hostingpakket bent overgezet (wat slechts de geupdate versie van de mijne is, niet een betere in theorie..) en dat kan een aantal dagen duren. Wilt u dat we dat doen, dan kunt u uw website (php) weer zelf up-to-date maken. ALSOF DAT EEN LUXE IS!!
Al met al heb ik al twee weken geen online website meer en ze hebben nog NIETS gedaan om me echt verder te helpen.
Ervaringen van Cindy (January 22, 2018):
Voor iemand die nog zijn dinosaurus in de ijstijd heeft uitgelaten is het een hele toer om zelf een site te bezoeken, laat staan zelf te bouwen. Mijn man is art director en heeft meer durf op dat gebied, maar liet het vroeger over aan een professionele webbouwer. Hij is laaiend enthousiast over de mogelijkheden om zelf een site samen te stellen met de site editor van mijndomein.nl
Klein nadeel, hij zit nu uren sites zelf te bouwen en te verbouwen ; )
En de service?
Die vind ik al jarenlang top, want zelf zit ik wel altijd boordevol vragen.
Ook op de vragen waar ik zelf eigenlijk het antwoord had moeten vinden krijg ik vriendelijk antwoord. Zelfs laat in de avond nog.
Ervaringen van Diny (January 7, 2018):
Ik heb net het houderschap van de domeinnaam overgenomen, daardoor alleen ervaring met support. Bij het overzetten ben ik goed geholpen door de helpdesk. Alleen jammer dat je niet even snel kunt bellen als er een vraag of probleem is.
Ervaringen van Debby (January 4, 2018):
Al meerdere jaren ben ik klant van Mijndomein. Recent heb ik mogen ervaren dat Mijndomein zich goed kan inleven in mij als klant toen ik een probleem had, veroorzaakt door mijzelf. Ze hebben me oprecht willen helpen met het oplossen van het probleem en dat is gelukt door snel schakelen van medewerkers van de Helpdesk/ Mijndomein. Zeer klantvriendelijk! Bedankt.
Ervaringen van Rorico Taarten (December 21, 2017):
zeer tevreden na mijn overstap van 1puntcom naar mijndomein.
Hele verademing vergeleken de vorige.
Handige websitemaker om zelfs zonder al te veel kennis hier een mooie site van te maken, welke via https draait en goed snel is.
Bij vragen eigenlijk altijd binnen 24 uur antwoord, vaak sneller, en/of de oplossing zelfs al geleverd. Vriendelijke klantenservice.
Ervaringen van Camperpunt (December 21, 2017):
Een geweldig bedrijf, geweldige helpdesk en goede prijs kwaliteit verhouding
Ervaringen van Chavah Lichtenberg (December 16, 2017):
Heel handige website voorbeelden van waaruit je zelf, makkelijke een eigen unieke site kan maken!
De klantenservice geeft heel snel en helder antwoord op je vragen, super!
Succes!
Ervaringen van Evert Jan Karman (December 6, 2017):
Vrijwel altijd functioneert de website prima. Afgelopen weekend waren er problemen, maar er was sprake van een externe oorzaak namelijk een DDOS aanval. Dit is door de medewerkers zeer actief opgepakt en uiteindelijk pgelost en daar heb ik zeker waardering voor.
Ervaringen van Daniel Trapman (December 3, 2017):
Drama, drama, drama. O ja en drama. Traag en veel storingen
Ervaringen van S. (November 9, 2017):
Het is al maanden drama! Elke keer ligt de website eruit. Als fotograaf heb ik de site niet alleen nodig als visitekaartje/reclame, maar ook om fotogalerij voor klanten te maken met hun foto’s. De afgelopen maanden ligt de website er continu uit en de laatste 2 weken is het gewoon onaceptabel! Als je een bericht stuurt naar de helpdesk krijg je te horen dat ze bezig zijn met updates, dit alleen s’avonds kan en het deze week afgerond moet zijn. Dit hoor ik nu dus al 2 weken. Het is inmiddels 08:30 in de ochtend en mijn site ligt er al weer geruime tijd uit. Ik moet weer mijn klanten teleurstellen omdat ik de foto’s niet kan plaatsen. Dit kost me inmiddels behoorlijk wat geld ook aan misgelopen opdrachten!
Ervaringen van W.L.Evers (November 8, 2017):
Ik heb al 16 jaar hosting bij Mijndomein met mijn websites.
Ik heb deze week met de Websitemaker zelf een site gemaakt met heel goede begeleiding van de mensen van Mijndomein.
Heel erg leuk als non-techneut om iets naar eigen smaak te kunnen maken.
Goeie Gasten daar.
Ervaringen van Peter Jansen (November 2, 2017):
Na 12 jaar diverse sites gehost en nog steeds zeer tevreden. Niet schimmig, snel antwoord en goed advies als het ooit nodig mocht zijn. Gewoon goed hostingsbedrijf.
Ervaringen van Bravour.world (October 3, 2017):
Wij hebben meerdere websites lopen bij mijn domein en dat gaat altijd prima. Als er problemen zijn denkt de helpdesk goed met je mee en het zijn niet van die arrogante techneuten die je bij andere providers wel eens tegen kunt komen.
Ervaringen van Johan van de Walle (September 25, 2017):
Zeer snelle feedback en men reageert altijd op terugkoppeling. Mogelijk zou er wat meer inhoudelijke kennis op het gebied van de CMS die ze zelf installeren ontwikkeld kunnen worden
Ervaringen van Jacques (September 17, 2017):
Dit bedrijf heeft binnen snelle tijd mijn website gekoppeld aan Office 365 waardoor ik mijn zakelijk emailadres ook via Outlook 365 kan gebruiken. Perfecte service
Ervaringen van Stephan (September 6, 2017):
Ik had wat fouten gemaakt in WordPress waardoor mijn website niet lekker liep. Mijndomein analyseerde het, kwam snel achter de oorzaak en heeft het gerepareerd. Ze doen echt hun best om te helpen en reageren snel.
Ervaringen van Nienke Vasbinder (September 4, 2017):
Heldere manier van werken. Digibeet als ik ben kon ik toch de weg vinden op mijndomein.nl.
En de ene keer dat ik het niet kon vinden was ik binnen een uur geholpen via de helpdesk.
Ervaringen van Van der Sloot (August 23, 2017):
Mijndomein is waardeloos. Ik heb vorig jaar twee websites opgezegd… Nu krijg ik weer rekeningen. Ik kan niet meer inloggen op mijn oude mailadressen dus krijg ook geen mail. Nu opeens via de post aanmaningen binnen met alle verhogingen erbij…. Maar mails lezen die je stuurt lezen ze niet…. Ben helemaal zat van die gasten.
Ervaringen van Maarten (August 11, 2017):
Altijd goed en snel met registratie en zo, maar ook nu ik de helpdesk een paar keer vlak na elkaar nodig had, zaten ze lekker kort op de bal. Natuurlijk eerst ‘t bericht zoals bij veel andere helpdesks dat jouw vraag in behandeling is. Met het grote verschil dat ik tot 4x toe binnen een half uur inhoudelijk antwoord had gekregen. Zo kun je doorwerken!
Ervaringen van B bos (August 9, 2017):
De service van de helpdesk van mijndomein is fantastisch; mijn site was geblokkeerd en binnen 5 minuten hadden ze het voor me opgelost!
Super service!
Ervaringen van Jan de Geus (July 20, 2017):
Snelle service, meedenken en meedoen op afstand. Een helpdesk die niet treuzelt dus
Ervaringen van Marielle Videler (July 13, 2017):
Sinds vele jaren is mijndomein de vertrouwde host van mijn website. Ik heb er nooit over gedacht te verhuizen. Natuurlijk is de website in die tijd wel eens een paar uur uit de lucht geweest, maar dat hoort erbij. De straat moet ook wel eens worden opgebroken voor onderhoud. Wanneer zich een probleem voordoet met de email of het per ongelijk verwijderen van een bestand dan word je goed geholpen, de mensen van mijndomein gaan door tot het is opgelost. Een tevreden klant.
Ervaringen van Cees (July 7, 2017):
Ik was zeer aangenaam verrast door de (klant)vriendelijkheid, de snelheid, de service, de professionaliteit en de oplossing die men bood bij het probleem waar ik tegen aanliep. Voor mij is Mijndomein een blijvertje!!!
Ervaringen van Dieke (June 14, 2017):
Snel antwoord op een mail, zelf in de avonduren. Een verkeerde inschatting van mijn zijde maar super opgepikt door een werknemer. Erg coulant!
Ervaringen van SymDroid Services (June 8, 2017):
Uitstekende service, goede kennis, gebruiksvriendelijk platform, competitieve pricing
Ervaringen van Rob uit Oirschot (May 29, 2017):
Ik heb nu 1 jaar een account bij Mijn Domein, en ben daarmee tevreden. Ik kan niets melden waarop ik iets aan te merken zou moeten hebben.
Afgelopen jaar heb ik geen problemen ondervonden, onlangs een vraag gesteld over de factuur en kreeg daarop binnen het uur respons.
Ervaringen van John V (May 17, 2017):
Prima provider. Alles is snel en goed geregeld. Je krijgt voor niet te veel geld een stabiele en betrouwbare omgeving. Voor particulieren of bedrijven met alleen een website krijg je meer dan voldoende ruimte en mogelijkheden.
mijndomein is telefonisch niet bereikbaar, maar mijn ervaring van de afgelopen 10 jaar leert dat er snel en adequaat wordt gereageerd op incidenten en vragen. Zoek je een betrouwbare partij, dan is mijndomein een goede keuze
Ervaringen van Dental & Cosmetic Care (May 10, 2017):
Zeer goede communicatie met helpdesk en zijn/haar medewerksters. Willen graag helpen. Ik kwam er niet uit. Medewerksters hebben mijn verzoeken goed en naar tevredenheid uitgevoerd. Bravo!
Ervaringen van ronald b (April 27, 2017):
Zeer slechte ervaring met dit bedrijf.
Naast het feit dat ze een erg langzame hoster zijn (servers worden door duizenden gedeeld), leveren ze slechte service.
Ik heb meerdere malen verzocht om een probleem op te lossen, maar de klantenservice lijkt haar klanten niet serieus te nemen. Inmiddels ben ik overgestapt naar een internationale speler die een betere prijs-kwaliteit verhouding biedt + super service. Ik raad dan ook niemand aan om een dienst bij mijndomein af te nemen.
Ervaringen van daniel (April 26, 2017):
Wat een VRESELIJK bedrijf is dit!
al een paar keer problemen gehad met mijn website.
GEWOON NIET TE PAKKEN TE KRIJGEN!!! Op de chat, op de mail!!!!
VOOR IEDEREEN NEEM GEEN PAKKET AF BIJ MIJN DOMEIN!!!!!!!
Ervaringen van Nelsenburg (April 26, 2017):
support wil snel van je af zijn, lossen je probleem niet op en het is omslachtig ze te bereiken
je kan ze NIET bellen, ook heel irritant
Ervaringen van Michel (April 17, 2017):
Goede prijs kwaiteitverhouding, diensten werken altijd goed. Bij een probleem wordt er een nette oplossing aangeboden!
Ervaringen van Nick (April 7, 2017):
Pakketten zijn goed maar qua factureren zijn het verschrikkelijke lui. Je krijgt de kans nog niet om te betalen of er zit al een verhoging aan. Heb nu opgezegd. Blij dat ik eraf ben.
Ervaringen van ABCON-PRO (April 2, 2017):
Voor onze activiteiten in de uitvaartsector is het cruciaal om te beschikken over een betrouwbare partner. Die hebben wij gevonden in mijndomein. Zij zorgen er al jaren voor dat onze websites prima functioneren en altijd bereikbaar zijn voor onze bezoekers. Wat ons enorm aanspreekt zijn de betaalbare tarieven, professionele en deskundige medewerkers én de 24-uurs service en bereikbaarheid van de helpdesk. Inderdaad… ook in de avond en weekenden! Tot slot, het uiterst vriendelijke gebruikersprogramma.
Ervaringen van Cromtown Design (March 30, 2017):
Goede & snelle services, aanrader!
Ervaringen van Ariadne (March 28, 2017):
Ik probeer als leek een webshop op te zetten. Dat zou gemakkelijk en snel kunnen, als ik mijn domein mag geloven. Nou, geloof het maar niet. Er is geen handleiding, stappenplan of cursus beschikbaar, waarmee je op weg geholpen kan worden. De helpdesk heeft minimaal een week nodig om antwoord te geven op vragen. Het is voor mij een methode van vallen en opstaan…niet te doen. Spijt dat ik hiermee ben begonnen.
Ervaringen van W.Paas (March 27, 2017):
Na de aanschaf van de Galaxy Tab A tablet ondervond ik problemen bij de activering van email via mijn host Mijndomein.nl. De standaard antwoorden via de help functie van MijnDomein bleken ontoereikend.
Gelukkig waren de helpdesk medewerkers van MijnDomein kundig genoeg om mijn probleem snel en adequaat op te lossen.
dank je wel provider MijnDomein
Ervaringen van Gerjanne (March 21, 2017):
Via Christianne van de helpdesk een houderwijziging gerealiseerd. Helemaal goed gegaan. Jammer dat er geen mogelijkheid is om via chat te communiceren, dan was het nog sneller gegaan.
Ervaringen van Henk (March 20, 2017):
Bij mijndomein ben je nog een échte klant! Ze hebben mij fantastisch geholpen het hele account over te zetten naar een nieuw account. Super tevreden!
Ervaringen van p. van Gink (March 19, 2017):
Dah wat beginnersporblemen met het opzetten van een nieuwe WordPress webiste. Meldde het op een zaterdagochtend en had eigenlijk geen vertrouwen dat ik op die dag snel werd geholpen
maar jawel binnen een kwartier een reactie en werd snel geholpen door ze. Zelfs op de zondag kreeg ik nog een mailtje of alles perfect liep. Ja dankzij hun snelle hulp en ondersteuning kreeg ik alles op de rit. Perfect service van de helpdesk die meer doet dan dat je normaal zou verwachten. Dikke 10 voor ze. Raad iedereen hun webhosting aan
Ervaringen van Pascal (March 7, 2017):
Ik ben erg tevreden over het websitemaker pakket van MijnDomein. Erg makkelijk om zelf een eenvoudige website te maken en onderhouden. Daarnaast kon ik met mijn vragen tot nu toe altijd goed terecht bij de helpdesk, en ze reageerden vrijwel altijd heel snel.
Ervaringen van Peter Gevers (March 2, 2017):
Prettig in te regelen, altijd op zoek naar nieuwe mogelijkheden om hun dienstverlening uit te breiden of te verbeteren.
Klantenservice goed bereikbaar en komt met adequate oplossingen. Ook voor suggesties staan ze open voor de 10 + domeinen met extra diensten die ik er heb ondergebracht heb ik absoluut geen klagen, je wordt tijdig ingelicht als er iets verandert of aan de hand is, het is wel handig om zelf ook te weten waar je me bezig bent, anders praat ( mailt) het zo moeilijk!
De prijzen zijn misscien niet overla het laagst, maar daar krijg ik meer dan genoeg voor terug!
Ervaringen van Eric (February 22, 2017):
Slechte service. Niet bereikbaar. 2 dagen wachten op antwoord krijg je hetzelfde antwoord als ik de keer ervoor al gehad had maar blijkbaar niet werkt!!!
Zit al 3 dagen zonder mail in welke vorm dan ook. En nog een deel andere vragen!!
WEGBLIJVEN!!!!!
Ervaringen van Jan (February 22, 2017):
Ik liep helemaal vast met de overgang van WordPress.com naar WordPress.org.
Wat een service hoe ze mij hier door heen gesleept hebben.
Even mijn trefwoorden : Klantvriendelijk, deskundig, meedenken, meewerken en vooral veel geduld hebben met een (ondeskundige) eindgebruiker.
Ervaringen van Marco (February 18, 2017):
Prima service nadat mijn (WordPress) CMS door falende plug-in onbeheerbaar was geworden! Kundige medewerkers, accuraat opgelost!
Ervaringen van R. van Giesen (February 15, 2017):
Nadat ik in eerste instantie met hulp van de Mijndomein-documentatie er niet achter kon komen hoe ik bij mijn databases kon komen, hielp een snelle reactie van een support-medewerker van Mijndomein me de goede kant op. Overigens klopt de documentatie op dat punt wel, maar omdat de uitleg alleen in tekst was (zonder schermvoorbeeld), zocht ik in eerste instantie op de verkeerde plaats.
Ervaringen van Alfred kock (February 15, 2017):
Erg goeie service! Goed geholpen met een aantal vragen. Snelle en effectieve reacties mensen met vakkennis gewoon super.
Ervaringen van Toine (February 6, 2017):
Door een fout mijnerzijds was een website compleet niet meer benaderbaar.
ook de gekoppelde database was corrupt.
na 2 mailtjes is er een backup teruggeplaatst en werkte alles weer als vanouds.
snelle respons door de helpdesk en super geholpen.
Ervaringen van Wono (February 1, 2017):
Erg goeie service! Goed geholpen met een aantal vragen. Snelle en effectieve reacties!
Ervaringen van Marion (February 1, 2017):
Ben nieuw bij Mijndomein.nl en moest voor klanten de domeinen over verhuizen. Dat ging prima. Later ging nog wel even e.e.a. mis maar dat is uiteindelijk prima opgelost. Omdat meerdere mensen aan het ticket werkten gaf dat wat verwarring en een beetje ergernis aan mijn kant. Ook jammer dat https alleen bij duurdere pakketten te verkrijgen is. En ik vind het lastig dat de helpdesk niet telefonisch bereikbaar. Soms scheelt dat zoveel tijd. Maar ik zeg toch: DOEN!
Ervaringen van Manon (January 24, 2017):
Ik maak al 6 jaar gebruik van een domeinnaam via mijndomein. Website was altijd netjes online en met de mail ook nooit problemen gekend. Dit jaar begonnen met een nieuw bedrijf en besloten mijn website zelf te maken met de websitemaker. Dit is een goed overzichtelijk programma, waarmee je nette, professionele website kunnen maken. Toen ik wat dingen tegen kwam die niet helemaal goed waren, heeft de helpdesk met heel veel geduld, net zolang meegedacht, tot alles perfect was.
Ervaringen van Luke (January 23, 2017):
Perfecte hulp; snel, accuraat en vriendelijk!
Ervaringen van Peter (January 22, 2017):
Ik was vergeten de updates door te voeren van de achterliggende software. Site is uit de lucht gehaald vanwege beveiliging. Hiervan echter geen bericht gekregen, minpuntje. Wel na contact met helpdesk super geholpen om zaken weer te herstellen. Binnen 48 uur alles weer draaiende.
Ervaringen van Henk Corba (January 22, 2017):
Ik had problemen met het synchroniseren van de webmail van mijndomein, en mij Outlook. Een reactie gestuurd hier had ik binnen 24 uur een reactie op. Dit antwoord was helaas niet voor mij bestemt, maar weer een reactie terug gestuurd. Weer binnen 24 uur een antwoord, en nu wel het juiste antwoord. Ben zeer goed geholpen een pluspunt voor de helpdesk.
Ervaringen van M.C.J. Vroon (January 19, 2017):
Goede prijs kwaliteit verhouding. Helpdesk service altijd goed en netjes. Jammer dat de certificering (https) alleen bij duurdere pakketten wordt aangeboden, anders kregen ze van mij vijf sterren!
Ervaringen van Maurice (January 17, 2017):
Zeer goede en snelle service. Verschillende keren snel antwoord op mijn vragen.
Ervaringen van M. de Wendt (January 13, 2017):
Al jaren stal ik voor klanten en mijzelf diverse websites bij Mijn domein. Altijd tevreden oplossingen en elke keer word je vriendelijk geholpen. Als het iets is wat je zelf op had kunnen lossen dan helpen ze je eerst en als alles weer OK is dan vertellen ze je hoe je het de volgende keer zelf kunt doen. TOP! Daar heb ik wat aan.
Ervaringen van Lineke (January 10, 2017):
Ik heb al jaren ‘slechts’ een gratis punt. weblog maar wordt bij problemen toch prima geholpen, attent en bereidwillig komt de supportmedewerker met de juiste oplossing.
Ervaringen van Hans van Mourik (December 30, 2016):
Service is prettig persoonlijk en één honderd procent. Punt en bedankt!
Ervaringen van Frans Bos (December 26, 2016):
Ik heb aardig wat domeinnamen bij mijn domein.nl, maar als ik een vraag of instelling vraag heb ik het gevoel dat veel medewerkers er mee bezig zijn om mijn probleem te verhelpen.
Je bent daar geen tickernummer maar een echte klant.
Ben al jaren vol lof over mijn domein, het is niet mijn domein, anders was ik allang binnen 😉
Ervaringen van Rineke (December 22, 2016):
Na veel proberen kwam ik er niet uit mijn nieuwe site te koppelen aan mijn domein. Uiteindelijk heeft de helpdesk van Mijndomein het voor mij gedaan. En nu eindelijk weer online!
Kennelijk een fluitje van een cent voor ze.
Bedankt voor de adequate hulp!
Zie http://www.dubbelzijdig.nl
Ervaringen van Reinier (December 22, 2016):
Tot nu toe cases correct en snel afgehandeld.
Ervaringen van Jan Fokke Oosterhof (December 21, 2016):
Ik ben bijzonder tevreden met Mijn Domein. Ik werd bijzonder vriendelijk te woord gestaan. Bovendien werd mijn verzoek om KWF-Nijmegen – vanwege het ideële karakter – te sponsoren gehonoreerd. Wij hebben in ieder geval de komende twee jaren geen kosten aan registratie en hosting, waardoor alle fondsen naar de bestrijding van kanker kunnen. Wij waarderen dat bijzonder! Onze dank!
Ervaringen van henk (December 15, 2016):
Heb in totaal 6 domeinen hier onder gebracht.
Ben tegen diverse problemen aangelopen, maar al mijn vragen werden steeds binnen hooguit een paar uur
Opgelost. Absoluut top !!!!!!
Voor mij niets anders dan mijndomein.
Ervaringen van P.E. Duijff (December 13, 2016):
Bij vragen krijg je snel, vriendelijk en inhoudelijk correct een antwoord.
Ervaringen van GJ (December 11, 2016):
Af te raden voor commerciele websites. Zoals bij bijna alle hosting providers, meet ik de kwaliteit niet als het wel werkt, maar juist als het niet werkt. En daar schort behoorlijk wat aan bij Mijndomein. Support tickets worden traag en slecht afgehandeld. Probleem met een WordPress plugin wordt doorverwezen naar de ontwikkelaar terwijl ik kon aantonen dat er geen updates op de website zijn geweest en het op mijn eigen ontwikkelserver prima draait. Jammer.
Ervaringen van Martin (December 11, 2016):
Ik heb al mijn websites bij hun gehost. Goede service en snelle reacties van de hepdesk. Bijzonder tevreden. TOP bedrijf
Ervaringen van Ellen (December 1, 2016):
Altijd goed en snel geholpen, en dat voor zulke goedkope domeinnamen. Tevreden!
Ervaringen van c Berens (November 29, 2016):
Ik ben nu al weken bezig mijn webwinkel op de rit te krijgen, maar het is niet te doen.
Templates met hele domme oplossingen en op vreemde punten totaal geen flexibiliteit en zeer beperkte mogelijkheid tot aanpassen.
Plaatjes van mijn producten worden zo slecht weergegeven dat er niets van zichtbaar is.
Ik loop niet alleen inkomen mis, maar dit kost me klanten.
Helpdesk totaal nutteloos. De enige repsons die ik krijg is je vraag is naar de webwinkelafdeling gestuurd.
Het probleem moet meermalen worden uitgelegd omdat men niet goed leest, of gewoon geen idee heeft waar je het over hebt en dan een willekeurig antwoord geeft in de hoop dat dat in de buurt komt. Laatst kreeg ik na 10 dagen (!) wachten en aandringen de reactie: Oh, nu begrijp ik wat je bedoelt. Ja dat is inderdaad heel vreemd. Ik heb het aan de programmeurs doorgegeven en ze gaan er naar kijken bij een volgende aanpassingsronde maar dat is pas ergens volgend jaar. En wil je niet meer zo veel mails met vragen sturen, dan moeten we je steeds een nieuw ticket sturen en dat is erg onhandig voor ons.
Ervaringen van Frederik Tapperwijn (November 29, 2016):
Ben zeer tevreden over ze.
Het feit van geen tel. contact voor support, maar per geschreven bericht is alleen maar beter zolang de responstijd blijft zoals deze nu is. Frederik Tapperwijn – Anubis-it –
Ervaringen van Sjef Zuure (November 25, 2016):
Maak al vele jaren gebruik van Mijndomein en het verbaast we steeds weer hoe makkelijk en soepel de processen zijn ingericht.
Zo goed, dat ik er eigenlijk nooit bij stil sta.
Nu had ik kort geleden wel 2 probleempjes en deze neergelegd bij de helpdesk.
Binnen een paar uur alles naar tevredenheid opgelost.
Mijndomein. Een aanrader !!
Ervaringen van w. de zwart (November 23, 2016):
Ik ben erg ontevreden over mijn domein.nl. Aan het begin van het jaar kreeg ik opeens een rekening voor twee domeinen die ik niet kende en die niets te maken hadden met mijn bedrijfsnaam maar er vaag op leken. Na ettelijke e-mails produceerde ze “een aanvraagbewijs” overigens op een adres waar ik al vijf jaar niet meer woon. Na veel heen en weer gesteggel heb ik de factuur betaald om van het gezeur af te zijn. Vandaag ontvang ik een vervolgfactuur voor één van de twee domeinen omdat ze stellen dat ik in het voorjaar er maar één heb opgezegd. Vandaag opnieuw geprobeerd e andere op te zeggen, maar kom na het volgen van de voorgeschreven stappen steeds in het leeg veld waar ik niet verder mee kan. Helpdesk reageert niet op mijn e-mails om uitleg. wat een ongelooflijk klantonvriendelijk bedrijf is dit.
Ervaringen van Loet Dekker (November 23, 2016):
Wij hebben een eenvoudig pakket en alles functioneert perfect.
Bij vragen kun je mijndomein altijd mailen en ze geven snel antwoord en blijven communiceren tot je helemaal tevreden bent. Vandaar ook de support max aantal sterren. TOP !
Ik ben zeer tevreden.
Ervaringen van Bart (November 18, 2016):
Prima hosting voor gemiddeld gebruik. SAupport prettig en beeleefd via email.
Ervaringen van Martine (November 18, 2016):
Ik ben al jaren een tevreden klant bij Mijndomein met verschillende websites. De prijs-kwaliteit is prima. De klantenservice is vriendelijk, snel en behulpzaam bij allerlei vragen, ook wanneer het gaat om het herstellen van door mijzelf gemaakte foutjes en vergissingen!
Ervaringen van thijs (November 15, 2016):
een goede handleiding ontbreekt helaas,
je moet dus vooraf goed nadenken wat JIJ wil invullen bij de gegeven structuur en of deze structuur ook nuttig is voor JOU.
dat is niet zo handig
de hulp is prima (duurt soms wat lang op antwoord) en ik ben achteraf heel tevreden over het resultaat
Ervaringen van William Ross (November 14, 2016):
Heb in de paar maanden dat ik bij ze zit alleen maar posieve dingen opgedaan Het zijn de volgende dingen
-fijne helpdesk layout
-helpt zelf met oplossingen voor je website die eigenlijk aan je eigen liggen (en geven meteen tips, hoe je andere dingen kan verbeteren)
-eigenlijk wordt er altijd snel gereageerd
-steeds door de zelfde persoon worden geholpen
Ervaringen van Ingrid (November 13, 2016):
Uitstekende helpdesk!
De medewerker heeft zich beslist zeer veel moeite getroost om mijn probleem op te lossen. En dat op een zeer prettige en professionele wijze, een dikke 10 wat mij betreft.
Ervaringen van Eric (November 6, 2016):
Ik ben er nu al een aantal jaren klant, altijd enorm vlug geholpen met eender wat. Meerdere websites, prima service, altijd online, prima medewerkers,prima communicatie,noem maar op.
Toppie en houden zo 🙂
Ervaringen van Marcel (November 3, 2016):
Snelle en goede helpdesk
Ervaringen van wilfred starrenburg (October 18, 2016):
In het algemeen is de beantwoording per email goed, een enkele keer gaat het fout. Ik ben een leek op het gebied van website beheer, dus ben blij dat ik via ftp kan uploaden. Voor de verdere rest, heb ik ondersteuning van MijnDomein nodig, die goed te noemen is, zelfs op mijn “domme” vragen weten ze mijn in de juiste richting te sturen, dan wel voor mij op te lossen.
Maar als je meldt dat je site offline is, moet dat sneller opgelost worden. Maar ja, ik heb geen ervaring bij andere hosters, ben al meer dan 12 jaar bij MijnDomein.
Ervaringen van H.J. van Tongeren (September 28, 2016):
We kennen het allemaal.
Zaken gaan niet zoals je wilt.
Bij Mijndomein.nl eerst de veel gestelde vragen doornemen om te zien of er een oplossing bij zit voor mijn probleem(pje).
De oplossing zit er niet bij dus dan maar via het contactformulier.
De wijze waarop door Mijndomein.nl gereageerd is?
In een woord fantastisch.
Binnen de kortste keren is er door aktief en efficient handelen van de dames achter de helpdesk een oplossing voor mijn probleem gevonden.
Waarvoor mijn dank Arianne en Mirella.
Ervaringen van Gerreke van Veen (September 22, 2016):
perfect opgelost en snel
Ervaringen van Gert-Jan (September 19, 2016):
Ik kon mijn e-mail niet opeen op mijn i-Phone. Door de snelle hulp/reactie van Peter was dit binnen 3s3c opgelost.
Ervaringen van Dirk-Jan (September 19, 2016):
Soms een probleempje (10+ websites actief via mijndomein), maar dat wordt altijd snel direct aan gewerkt.
Ervaringen van Eugenie (September 15, 2016):
Ik heb vandaag contact gehad met de helpdesk voor een klant van mij en ben heel snel en netjes geholpen.
Ervaringen van Yvette (September 8, 2016):
Snelle respons op een probleem, dus heel goed geholpen. Waarom de database weer opgestart moest worden, dat is natuurlijk wel de vraag. Maar ik werd gelukkig heel snel geholpen.
Ervaringen van Arne Bakker (August 25, 2016):
Vroeg om een SSL certificaat en kreeg van de helpdesk de gratis service van synology door ipv een betaalde oplossing aan te bieden.
Prima helpdesk dus en zeer klantvriendelijk.
Ervaringen van DhaenensGuitars (August 22, 2016):
Zeer degelijke support. Bij moeilijke gevallen nemen ze telefonisch contact op en gaan samen met je door het proces om tot een oplossing te komen.
Ik ben sinds 2009 klant en ben zeer tevreden.
Ervaringen van Ben (August 22, 2016):
Weer top geholpen!
Ervaringen van Herman (August 19, 2016):
Ik had al jaren een domein waarvan ik het bestaan niet kende maar waarvoor ik wel rekeningen betaalde. Het domein was vastgelegd door mijn vrouw die in 2013 is overleden. Ik ben door de helpdesk op een heel nette en begripvolle manier geholpen. Alleen maar complimenten.
Ervaringen van saskia (August 17, 2016):
prima!
Ervaringen van Anneke (August 14, 2016):
Al langere tijd gebruik ik de hosting-en e-mailservice van mijn domein. Altijd tevreden geweest. Onlangs heb ik mijn website vernieuwd met de websitemaker van mijndomein. Prima en eenvoudig programma. Met top ondersteuning van de helpdesk!
Ervaringen van Erwin (August 9, 2016):
Het enige wat echt erg jammer is is hun helpdesk, soms reageren ze snel maar meestal is het tergend traag. Ik ben recent tegen wat problemen aangelopen en wacht alweer twee dagen op een reactie. Een goede oplossing voor Mijndomein zou zijn investeren in een telefonische helpdesk want je kan ze alleen via mail bereiken.
Verder ben ik al klant bij ze vanaf 2008 en ben verder erg tevreden.
Ervaringen van Lonneke (August 8, 2016):
Ik heb onlangs mijn webhosting naar mijn domein verhuisd. Liep tegen wat problemen aan maar ben echt prima geholpen door de helpdesk. Ik vind het niet ideaal dat de helpdesk alleen per mail te bereiken is, maar toen het echt nodig was hebben ze mij gebeld. Al met al was alles snel geregeld. Klantgerichte houding en heldere info op de site. Prima prijs-kwaliteitverhouding, wel jammer dat je niet de keuze hebt om een webhostingpakket zonder e-mail af te nemen.
Ervaringen van j bakhuis (August 3, 2016):
supergoed en snel geholpen door helpdesk
Ervaringen van Ruud (July 25, 2016):
Je krijgt echt waar voor je geld bij dit bedrijf. Andere hosting providers zijn veel duurder en daar krijg je vaak ook nog eens minder data ruimte voor je geld. Enige verbeterpuntje, ze zouden een telefonische helpdesk moeten hebben.
Ervaringen van Inge (July 24, 2016):
Vanmorgen supersnel geholpen door afd. support. Is wel eens anders geweest. Ik vermoedde spam, het is zondag en ik moest snel reageren. Eigenlijk wist ik het wel, naam eindigden .ru. Maar was toch niet helemaal zeker of het goed zou gaan. Ik kreeg binnen een uur antwoord. Inderdaad spam!
Ervaringen van Hans Westrik (July 21, 2016):
De diverse team-leden goed geholpen,
vasthoudend, maar wel verdeeld over enkele dagen.
Dat gaf een belemmering voor de eindoplossing.
Ervaringen van Egbert Jan (July 11, 2016):
Mag soms even iets duidelijker en meer to de point
Ervaringen van PietjeB (July 6, 2016):
Inmiddels 3 website gehost bij Mijndomein. Ondersteuning bij problemen vrijwel direct en adequaat. Prima.
Ervaringen van Girish (June 27, 2016):
Het domein verhuising was aangevraagd van een andere provider naar mijndomein.nl. De verhuizing ging soepel met een klein probleem dat snel geholpen was.
Ervaringen van Gera Nieland (June 19, 2016):
Al jaren gebruik ik Mijn Domein.
Ben er zeer tevreden mee. Als ik een vraag heb en die via de webhost stel, dan krijg ik snel en adequaat antwoord.
Vorig jaar gebruikte ik door een fout van mezelf veel teveel ruimte en kreeg, zonder dat ik erom had gevraagd door het bedrijf een seintje.
Bleek dat al mijn automatische backups werden bewaard.
Geen probleem: kreeg alle tijd het op te (laten) lossen.
Natuurlijk heeft Mijn Domein wel eens een storing, maar welke host heeft dat niet?
Ik ben en blijf bij deze webhost!
Ervaringen van Johannes (June 18, 2016):
IK ben keurig geholpen door de medewerkers van mijn domein. Binnen enkele uren was het probleem, een probleem dat ik nota bene zelf had veroorzaakt, naar volle tevredenheid opgelost.
Twee mailtjes was voldoende. Echte service bestaat nog!
Ervaringen van Mieke (June 15, 2016):
Ik werk nu bijna drie jaar met Mijn Domein.Prettige omgeving en werkelijk prima support!
Ervaringen van w.a.landa (June 12, 2016):
Na in eerste instantie voor het probleem met traagheid te zijn geconfronteerd ontving ik een reactie met voor mij onbegrijpelijke vaktaal maar werd er nog steeds niets aan het probleem gedaan.
Nadat een jongedame zich over het probleem ontfermde ontving ik een begrijpelijke uitleg en bleek de benodigde aanpassing vlotter uitgevoerd dan verwacht.
Eind goed, al goed.
Ervaringen van Gert Wich (June 9, 2016):
Als je wat gaat veranderen aan je website dan gaat er wel eens wat mis. En zo ook bij onze website Crossdocks.nl.
Op zich vervelend als je uit de lucht bent, maar hoe lang duurt het dan voor je hulp krijgt?
Nou in ons geval nog geen dag. En toen waren zowel de oorspronkelijke website als onze ‘laboratoriumomgeving’ allebei in de lucht.
Klasse! tnx @Peter
Ervaringen van Alex (May 30, 2016):
Ben super geholpen door medewerkers van Mijn Domein.
Ervaringen van Grytsje (May 30, 2016):
Goed geholpen door de medewerkers van Mijn Domein.
Ervaringen van Dov Avnon (May 27, 2016):
ben al jaren klant van mijndomein met verschillende domeinen. Ik heb vorige week een web winkel genomen maar zo iets heb ik bij mijndomein nog nooit mee gemaakt. De winkel doet het niet probleem met certificaat. Dus elke dag stuur ik een mail met het antwoord wat jammer ik geef het door. Door aan wie . hoe dan ook winkel is nog niet online en waarom niet mag joost weten.
Dov avnon http://www.excellshop.eu
Ervaringen van Paul Sprenger (May 16, 2016):
Op een hulpvraag kreeg ik zéér snel een adequaat e-mailtje van een medewerker. Het probleem was daarmee binnen 5 minuten opgelost.
Ervaringen van Gino (May 13, 2016):
Voor het eerst ( +/- 15 maanden abonnee) moeten beroepen op de helpdesk en ik ben naar tevredenheid geholpen.
Ervaringen van Luc (May 9, 2016):
In één woord: TOP
Ervaringen van M. Bergman (May 8, 2016):
Ben heel vlot en accuraat geholpen door de medewerkers van de helpdesk. Een aangename verrassing.
Ervaringen van Sonja (May 2, 2016):
Goede helpdesk: vriendelijk, to the point, behulpzaam en (meestal)erg snel.
Ervaringen van Sander (April 25, 2016):
Mijn Domein is altijd goed bereikbaar en een goede hulp.
Ervaringen van Annelize (April 21, 2016):
Ik vind de aangeboden informatie op de website niet altijd goed te vinden, maar krijg altijd meteen persoonlijk antwoord als ik via de mail een vraag stel, zodat ik toch erg snel verder kan.
Prettige en persoonlijke dienstverlening.
Ervaringen van Karin (April 18, 2016):
Zeer slecht bedrijf. Op vrijdag 18.01 probleem gemeld met mijn zakelijke website (kon geen mails meer ontvangen) en op maandag, dus 3 dagen later, probleem nog steeds niet opgelost. Er wordt ook niet gereageerd en mijn melding wordt door Mijn Domein gesloten als zijnde opgelost terwijl dit niet het geval is. Vandaag alles opgezegd en verhuist naar een andere provider. Probleem van geen mails ontvangen is meteen opgelost en website werkt nog vele malen sneller ook. Voor zakelijke klanten is dit bedrijf absoluut af te raden!!!
Ervaringen van Skylar (April 16, 2016):
Goede hosting, niet al te duur maar zodra er wat aan de hand is.. Ook heb ik een tracker op mijn site geplaatst waaruit blijkt dat hij dagelijks even offline valt, zit al heel lang bij deze hosting en ging altijd goed maar nu sinds de nieuwe omgeving alleen maar problemen, ik kan geen subdomeinen meer aanmaken die pakt hij niet, ik kan geen nieuwe CMS installeren niks lukt meer, in de FTP zijn bepaalde mappen niet te bereiken maar ook niet te verwijderen.. Vooral als je een zakelijke klant bent raad ik deze provider NIET aan! De service is ONTZETTEND TRAAG en dan nog krijg je de reactie dat je het zelf maar mag uitzoeken want wordpress valt niet onder hun ondersteuning.. Maar een HTML pagina´tje uploaden en openen werkt ook niet in een subdomein! Dus dat ligt niet aan mij.. Dat ligt wel degelijk bij hun, als ze al reageren, ben nu alweer dagen bezig om een probleem op te lossen, contact gezocht, kreeg ik EINDELIJK reactie via facebook moest ik mailen, had ik gedaan kreeg wel bericht dat ze mijn mail ontvangen hadden maar een inhoudelijke reactie? Ho maar, ben benieuwd want ben nog bezig..
Ik zit er in ieder geval aan te denken over te stappen van hosting als dit zo doorgaat..
Ervaringen van Chris (April 15, 2016):
Ik ben nu een week klant bij Mijndomein. Vanaf dag 1 alleen maar ellende. De support is traag, onbehulpzaam en leest gewoon niet goed. Door geklungel bij Mijndomein staat mijn website na bijna een week nog steeds niet online. Absolute afrader. Nog een nadeel: ze hebben geen plesk / directadmin functie.
Kies een dus een andere hostinpartij!
Ervaringen van Nelleke (March 16, 2016):
Ik ben supertevreden over MijnDomein. Pakket is (voor mijn werk) van prima omvang en inhoud, tegen een zeer betaalbare prijs. De website en je account werken heel simpel en helder. Support is uitstekend: vriendelijk en vlot.