Web2Host
Deze Friese webhost biedt naast de 4 standaard hostingpakketten ook webhosting op maat. De servers staan in Amsterdam. Klanten krijgen de beschikking over een Nederlands controlpanel.
Er kunnen meerdere complete websites met domeinnaam op één account gehost worden. De prijs van de pakketten is inclusief domeinnaam.
Alle hostingpakketten bieden ondersteuning voor Frontpage extensies, eigen error pagina’s, CGI en PHP/MySQL. Er is geen beperking gesteld aan het gebruik van MySQL, subdomeinen en e-mailadressen. Er zijn statistieken over het aantal bezoekers en het dataverkeer van de websites op het account. Een spamfilter en virusscanner zijn aanwezig om de e-mail te controleren. Dagelijks worden er backups gemaakt van de bestanden op de webserver. Web2Host garandeert een uptime van 99.9% op jaarbasis.
De host is via e-mail bereikbaar voor support. Klanten kunnen ook bellen met hun vragen en opmerkingen. Er staat verder een lijst met veelgestelde vragen op de site, waarin vragen over onder meer het gebruik van e-mail, MySQL en FTP beantwoord worden.
Wat zijn je eigen ervaringen met Web2Host? Je kunt je ervaring met een beoordeling onderaan de pagina toevoegen.
Hieronder staan de ervaringen van andere bezoekers met Web2Host.
Ervaringen
11 Reviews over Web2Host:
Plaats hier je eigen ervaringen met deze webhost
Geef voor ieder onderdeel een beoordeling van 1-5 sterren en licht vervolgens je ervaringen toe in het tekstvak. Klik tenslotte op "Voeg review toe".
Ervaringen van Lindgerd (December 2, 2015):
Ik heb alleen een e mail hosting pakket van Web2Host. Vriendelijke helpdesk heeft me geholpen met e mail instellingen. Laats heeft KPN instellingen gewijzigd, opnieuw gebeld met Web2Host toen de e mail niet wilde verzenden via mijn MAcbook en het was snel opgelost
Ervaringen van Arend (October 5, 2015):
Hosting is wel wat duurder, maar zeer betrouwbaar en ook supersnel. Deskundige helpdesk, heeft me al een aantal keren geholpen.
Ervaringen van Philip (August 10, 2015):
Support pikt de calls wel op maar lijkt niet bij machte blijvende verbetering te bewerkstelligen. Veel storing, onstabiele mysql verbindingen etc.
Lang geduld gehad maar de klap op de vuurpijl was toch wel het down zetten van het domein bij datalimiet-overschrijding. Dan snap je echt niet waar je als hostingpartij mee bezig bent.
Ervaringen van Mijk (May 1, 2015):
Ben heel tevreden over de support! Enkel positieve ervaringen met de telefonische hulp.
Ik heb mijn eerste eigen website, die ik zelf heb opgezet met behulp van WordPress.
Als beginneling op dit terrein is voor mij een telefonische helpdesk essentieel.
Er wordt altijd (!) snel, behulpzaam en vooral geduldig (!) gereageerd.
Ook heb ik hulp gekregen met technische problemen met WordPress, wat helemaal niet verplicht is voor een webhost.
Als je net als ik nog onervaren bent, dan is de service van deze web2host onbetaalbaar!
Ik heb echt veel geleerd van de telefonische ondersteuning van web2host, waardoor ik meer kennis en deskundigheid heb opgebouwd in het beheren van een website. Door de telefonische ondersteuning en uitleg van web2host heb ik meer inzicht gekregen en kan ik daardoor beter problemen met mijn website zelf oplossen.
Ik durf zeker web2host aan iedereen aan te bevelen.
Het enige minpuntje is, dat ik inderdaad wel eens heb gezien dat mijn website niet bereikbaar was wegens storing, ik kan nog niet beoordelen of dat een structureel probleem is, daarom heb ik bij de algemene beoordeling 4 sterren gegeven.
Ervaringen van sam (November 11, 2014):
goeie service, maar onwijs veel storing. Ik check niet vaak maar als ik check ligt mn site er vaak uit .. teleurstellend
Ervaringen van Jesse Smit (October 10, 2014):
Ik ben al een paar jaar klant bij Web2Host. Ik heb zowel mijn zakelijke als privé websites en die van onze vereniging gehost bij Web2Host. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben. Als er wat is dan hoef ik maar te bellen naar de persoonlijke helpdesk en dan wordt het weer geregeld. Zeker een aanrader. Mijn sites zijn ook altijd snel!
Ervaringen van Mirjam de Jong (October 1, 2014):
ik had een website die ik niet meer gebruikte. Heb het bestaande pakket voor webhosting omgezet naar alleen e mailhosting. Via telefonische helpdesk ging dit snel en makkelijk.
Ervaringen van Arjen Visser (September 26, 2014):
Prima service van aardige medewerker via telefonische helpdesk. Ze namen mijn scherm over en hebben het e mail probleem snel en goed opgelost: bedankt !
Ervaringen van Wesley (June 16, 2014):
Op zich aardige mensen bij Web2Host. Maar wij hebben wel heel veel uitval. In een paar maanden tijd ligt de site er zeker al 50 keer uit. Men heeft ons verhuisd naar een andere server, de uitval is daardoor wel verminderd, maar blijft toch hoog met een wekelijkse storing. 99,9% uptime wordt dus zeker niet gehaald. Wanneer je de heer Scholten daarop aanspreekt, dan is de 99,9% ook slechts een getal. Het is geen garantie………..
Ervaringen van Paul Stolk (April 27, 2014):
Top hosting bedrijf!
Ervaringen van Karin (March 12, 2014):
Voor de zoveelste keer liggen de websites eruit. Word nu erg vervelend. Heel aardig dat ze iedere keer weer excuses aanbieden. Maar wanneer je informatieve sites beheert is het heel vervelend als bezoekers heel geregeld je sites niet kunnen bezoeken.
Web2Host bedankt, maar niet heus.