Antagonist
In 2004 is hostingprovider Antagonist opgericht. Het bedrijf is gevestigd op het Business & Sciencepark te Enschede. De servers zijn verdeeld over twee datacenters in Enschede en Hengelo. Inmiddels heeft Antagonist meer dan 50.000 klanten.
Antagonist biedt drie webhostingpakketten aan:
- Slim: 100 GB opslagruimte, dataverkeer: fair use policy (uitleg), maximaal 1 website hosten
- Plus: opslagruimte en dataverkeer: fair use policy (uitleg), aantal websites op hostingaccount: geen maximum
- Pro: opslagruimte en dataverkeer: fair use policy (uitleg), aantal websites op hostingaccount: geen maximum
Alle pakketten ondersteunen PHP, Perl, MySQL en Cronjobs. Er worden gratis virus- en spamfilters geboden en er is de mogelijkheid tot het maken en herstellen van back-ups. Tevens biedt Antagonist 75 gratis applicaties aan die eenvoudig te installeren zijn via Installatron, voor bijvoorbeeld een webshop, weblog, forum of fotogallerij.
Het is ook mogelijk om losse domeinnamen te registreren. Hostingprovider Antagonist hanteert hierbij één prijs voor alle extensies (.nl, .be, .eu, .com, .net, .org, .biz, .info). Beheer over de DNS-records en elk manier van doorverwijzen zijn daarbij inbegrepen.
Elk jaar wordt aan klanten gevraagd of ze hun producten willen verlengen. Geen automatische verlenging dus, tenzij de klant dit aangeeft. Opzeggen kan op ieder moment.
Antagonist is bereikbaar voor klanten via e-mail, een forum, een live chat functie op de website en Twitter. Tevens is er een lijst met veel gestelde vragen en een uitgebreide handleiding, waarin klanten stap-voor-stap zelf het probleem kunnen oplossen. Antagonist biedt geen telefonische ondersteuning.
Via Mijn Antagonist kunnen klanten administratieve zaken regelen. Het bestellen van nieuwe producten, het upgraden of wijzigen van bestaande producten, het wijzigen van adresgegevens, het opvragen of wijzigen van wachtwoorden, etcetera kunnen hier worden uitgevoerd.
Hieronder lees je hosting ervaringen met Antagonist van andere bezoekers.
Ervaringen
161 Reviews over Antagonist:
Plaats hier je eigen ervaringen met deze webhost
Geef voor ieder onderdeel een beoordeling van 1-5 sterren en licht vervolgens je ervaringen toe in het tekstvak. Klik tenslotte op "Voeg review toe".
Ervaringen van Ferdy (June 25, 2021):
Snapshots, ssh, Redis en gewoon hele snelle servers. Mijn laatste website is nu ook over. Geen moment spijt. Ik had 1 vraag voor de klantenservice tijdens het overstappen en binnen 15 minuten wist ik waar ik aan toe was. Echt top!
Ervaringen van Malwarebytes (February 12, 2020):
Ben al enkele jaren klant en erg tevreden met de kwaliteit. De website’s werken erg snel en staan veilig. Deze hosting kan ik zeker aanraden aan andere klanten. De helpdesk heeft mij erg goed geholpen bij het herkennen van Malware bestanden binnen mijn website en we hebben deze kunnen verwijderen met de software die zij hiervoor beschikbaar hebben gesteld. Het is daarnaast wel belangrijk je website up to date te houden en sindsdien heb ik er geen last meer van.
Ervaringen van Jaap (June 13, 2018):
Zeer tevreden over deze webhoster: zeer snel, deskundig en uitermate correcte klantenservice. Echt zoveel beter dan andere. We hebben gewekt met Versio (slechte klantenservice, beantwoorden geen e-mail, ongeletterd), TransIP (de meeste Nederlandse spam komt hier vandaan, illegale automatische verlenging, blijven je jaren later nog lastig vallen), Webreus (de slechtste van het land: uitermate trage servers (e-mail time-out e.d., website niet beschikbaar), geen ondersteuning, een zeer botte helpdesk en jaren later krijg je nog spam omdat ze de zaken niet op orde hebben, XS4ALL (zeer botte, hautaine behandeling ondanks meer dan 10 jaar vaste klant met meerdere websites).
Antagonist is een plezier om mee te werken!
Ervaringen van Special Day Perfume (January 27, 2017):
Altijd een snelle en uitgebreide reactie bij vragen. Alle problemen worden altijd opgelost!
Ervaringen van Peter Langela (January 26, 2017):
Goede prijs / prestatie verhouding. Deskundige support afdeling die altijd zeer snel reageert.
Ervaringen van Erwin Vermeulen (January 26, 2017):
Supportdesk via e-mail mijn probleem voorgelegd en binnen 10 minuten probleem opgelost en een updat van de draaiende software uitgevoerd.
Dit is pas service!!
Ervaringen van Chris Jacobs (January 26, 2017):
Het is makkelijk af te sluiten, het werkt. De support is geweldig. Gewoon snel een antwoord op mijn vragen en ook nog een met een daadwerkelijke oplossing. Erg tevreden!
Ervaringen van M Aartsen (January 24, 2017):
Wij doen al jaren zaken met Antagonist en zijn zeer tevreden over hun betrouwbaarheid en service. De support reageert snel en adequaat. Antagonist is een partij die continu innoveert en klantenservice hoog in het vaandel heeft staan.
Ervaringen van Studio Za-Za (January 19, 2017):
Super support, en fijne tutorials waarmee je er altijd uitkomt.
Het is ook zó leuk dat je als beginner op deze manier gewoon ontzettend veel leert gaandeweg!
Ik kan Antagonist alleen maar volmondig aanraden.
Ervaringen van Bart Merkus (January 19, 2017):
Geweldige service. Alles doet het eigenlijk altijd en mocht je een vraag hebben krijg je erg snel reactie. Aanrader!
Ervaringen van Rahim (January 18, 2017):
Antagonist is een betrouwbaar bedrijf. Haar edewerkers staan klaar om met hart en ziel jou te ondersteunen.
Daniël Langela [support@antagonist.nl] heeft met haar deskundige adviezen en begeleiding mij enorm geholpen voor het verbeteren van mijn website.
Ervaringen van Jan Wijten (January 18, 2017):
Al heel veel jaren draait mijn website tot volle tevredenheid bij Antagonist voor 35 euro. Ik heb gisteravond rond middernacht een mail gestuurd over de noodzaak van een SSL (beveiligde verbinding met https) en deze werd ‘s ochtends al beantwoord en is mijn website zonder kosten voorzien en geïnstalleerd van deze SSL beveiliging door het Antagonist team (Erik). Top
Ervaringen van Jan van 't Veld (January 17, 2017):
Zeer snelle reactie op supportvragen. Correcte benadering met een persoonlijk tintje.
Ervaringen van Wim Kusters (January 16, 2017):
Altijd snel en goed antwoord van de supportafdeling.
Snelle hosting, goede communicatie over alle zaken.
Ervaringen van Wim (January 15, 2017):
Pirma Service en afspraak is afspraak. TOP.
Ervaringen van Eddie Spoelstra (January 13, 2017):
een provider waar je vrolijk van word! Klasse ondersteuning, vriendelijk en professioneel! Ga zo door. dikke 10!
Ervaringen van Paulien (January 12, 2017):
Vandaag crashte mijn website, ik kon zelfs niet meer inloggen. Mail gestuurd naar antagonist en na 11 minuten kreeg ik het bericht dat alles opgelost was, er was een belangrijke update uitgevoerd. En inderdaad alles werkt weer. Heel blij met deze supersnelle service! Dankjewel!
Ervaringen van deja (January 8, 2017):
Ooit was Antagonist een goede hoster. Echter sinds ze zijn gaan spelen met abonnementsvormen en bijbehorende prijzen zijn ze zeker niet zomaar meer aan te raden.
Duur zonder veel meerwaarde. Wel een redelijk goede supportafdeling
Ervaringen van Sander (January 7, 2017):
In het begin na mijn domeinverhuizing goede ondersteuning gehad bij de vragen die ik had. Op een zatermiddag was mij site ineens niet meer bereikbaar, dus mailtje gestuurd. 2 uur later al reactie terug met een goede toelichting op het waarom (bleek een plug-in van wordpress te zijn). Ze zijn misschien niet de allergoedkoopste maar ik ga er niet meer weg!
Ervaringen van Daniel (January 5, 2017):
Hosting werkt snel, informatie bij vragen is ruimschoots aanwezig en support is, mocht je die toch nodig blijken te hebben, snel en duidelijk. Super!
Ervaringen van Andrea (January 3, 2017):
Ben super tevreden met Antagonist. Zij denken echt mee en begrijpen wat ik als klant nodig heb en lossen problemen snel op. Echt extraordinary customer support.
Ervaringen van jasper (January 2, 2017):
altijd goeide service
Ervaringen van Arianne (December 29, 2016):
Een fijn en redelijk makkelijk te begrijpen cms om een professioneel uitziende website te maken.
Toen bepaalde zaken met een carousel niet geheel lukte werd ik snel en correct geholpen.
Klasse deze webhosting, zeker aan te raden.
Ervaringen van Niek (December 29, 2016):
Kwalitatief goede hosting. Daarnaast is de service perfect. Niet via de telefoon te bereiken, maar via de e-mail krijg je perfecte service. Waar andere je een e-mail sturen met een link naar de FAQ page krijg je van Antagonist een uitgebreide e-mail met mogelijkheden of oplossingen. Ze denken bij elke vraag met je mee. Super tevreden!
Ervaringen van Taco Luiken (December 28, 2016):
Snel en erg goed geholpen met een lastige vraag. Toppers!
Ervaringen van Paul Hendriksen (December 22, 2016):
Snelle reactie op mijn vragen met uitgebreide, goede adviezen.
Ervaringen van Jan Mondria (December 20, 2016):
Helaas was er iemand geweest die mijn site had gehackt. Dankzij de goede ondersteuning en de perfecte backup service had ik de site dezelfde midddag nog aan het draaien. Niet de goedkoopste wel een perfecte webhosting.
Ervaringen van Frank de Koning (December 20, 2016):
Zeer prettige hosting-partner, goede service, duidelijk prijsbeleid, nooit een off-time gehad, duidelijke helpdesk via email.
Ervaringen van Jan Kuipers (December 19, 2016):
Support zelfs op zondag, bravo! En zó verholpen..
Support even on a Sunday, wow! And fixed in a moment..
Ervaringen van LSB (December 15, 2016):
super snel met vragen, bijna nul downtime in 10 jaar zelf met de verhuizing geen downtime dus dikke prima.
Ervaringen van Antoine (December 15, 2016):
Ik heb sinds kort de hosting van mijn website via Antagonist en ben zeer tevreden over hun producten en support. Super eenvoudig allemaal en het belangrijkste: snelle en goede support als dat nodig is. Er was iets misgegaan met mijn mail adres bij het omzetten van de domeinnaam. Naast een snelle, vriendelijke en heldere respons had de support medewerker ook alvast de nodige stappen ondernomen om tot een oplossing te komen – super!
Ervaringen van Lars van Rooijen (December 15, 2016):
Ze hebben verstand van zaken, reageren snel op mails/vragen/opmerkingen, ze zijn flexibel in hun handelen (ze passen dingen voor je aan, ze geven advies, ze geven tips en beantwoorden vragen) en ze zijn toegankelijk.
Daarbij vind ik hun manier van werken en het werken van hun systemen begrijpelijk, mede dankzij uitgebreide documentatie, via hun website.
Zeker een aanrader!
Ervaringen van MvB (December 14, 2016):
Niets op aan te merken: snelle hosting, duidelijke en eenvoudige admin, snelle afhandeling van bestelling en registratie en idem afhandeling van vragen via de support. Kortom: een aanrader!
Ervaringen van Bas (December 13, 2016):
Ik ben vanaf de vanaf dring van mijn eerste website al bij Antagonist en heb geen enkele reden om te klagen. De problemen die ik zelf veroorzaak worden mede door hun inzet, goed en snel opgepakt en verholpen.
Ervaringen van H vd Velden (December 9, 2016):
Altijd topservice en goede kwaliteit !
Ervaringen van Jacco Mulders (December 8, 2016):
Nooit problemen met mijn hosting. Overal makkelijk bereikbaar en als je vragen stelt aan de support weet je gewoon dat je een passend antwoord krijgt op je vraag. Zeker een aanrader!
Ervaringen van Jan van Kuijk (December 5, 2016):
Als professional in de bouw en beheer van Joomla sites heb ik sites bij meerdere hostingpartijen. Antagonist levert ook echte support! De helpdesk is zeer bereid om mee te denken en mee te werken.
Niets dan lof!!
Ervaringen van Brian (November 30, 2016):
Top hosting altijd te vreden, support is ook top! Altijd tevreden geholpen
Ervaringen van Georges De Bruycker (November 29, 2016):
Prima helpdesk, vlugge respons en goed werk !
Ervaringen van Henk (November 29, 2016):
Diverse websites draaien, probleemloos.
Ervaringen van H.Blok (November 29, 2016):
Gewoon goed!
Ervaringen van Carin (November 25, 2016):
Geen negatieve ervaringen. Duidelijk, snel, wat wordt gezegd wordt waargemaakt.
Ervaringen van Ben te Molder (November 25, 2016):
Uitstekende dienstverlening, zowel qua product als qua ondersteuning bij problemen. Problemen worden snel, vriendelijk en deskundig behandeld.
Ervaringen van Marco (November 22, 2016):
Vele jaren met plezier zaken gedaan.
Door een nieuwe site incl hosting heb ik moeten opzeggen en ook toen hebben ze mij met veel plezier geholpen. Wetende dat ik geen omzet meer ging opleveren.
Top bedrijf!
Ervaringen van jelle ravestein (November 17, 2016):
Steeds weer perfect snel en ter zake support antwoorden!
Wat ben ik blij met deze ISP qua kennis, (pro)actief handelen en advies.
Ervaringen van Alexander van Loon (November 14, 2016):
Zeer tevreden met de prijs en support van Antagonist. De support is zeldzaam pro-actief en gaat zeer ver om problemen op te lossen. Uptime of prestaties heb ik nooit een probleem mee gehad en € 36 voor een jaar is goedkoop, al heb ik al lang niet meer actief vergeleken met andere hosters. Ik gebruik het voornamelijk om twee WordPress blogs te hosten en voor de e-mail. Enigste wat ik jammer vind (en daar zou ik best meer voor willen betalen) is dat er geen mogelijkheden zijn voor installatie van ownCloud via hun Installatron installer. Idem voor betere e-mail software, want Roundcube is verouderd.
Ervaringen van Henriette (November 5, 2016):
Goede webhost met een overzichtelijk en – niet onbelangrijk – betaalbaar pakket. Support via mail gaat supersnel en de mensen van de helpdesk helpen je daadwerkelijk.
Mijn site draait bij Antagonist en daar ben ik heel er tevreden mee.
Ervaringen van Mark Afman (November 2, 2016):
Antagonist staat voor een goedkope, flexibele provider. Met een goede online support.
Ervaringen van Bert vogelaar (November 2, 2016):
Blinkt uit in de snelle antwoorden op vragen en behulpzaam bij oplossingen
Ervaringen van Harold (November 1, 2016):
Ik heb een tiental websites draaien bij Antagonist en beveel het elke keer weer aan als iemand er om vraagt. Prijs/kwaliteit, Automatische updates, proactieve houding om servers/websites te beveiligen. Zonder dat mijn mogelijkheden beperkt worden.
In alle uitingen merk je dat Antagonist voortdurend bezig is de laatste technologische ontwikkelingen te volgen/implementeren en hun kwaliteit nog verder aan te scherpen.
Ervaringen van Arne (November 1, 2016):
Antagonist is al jaren een zeer betrouwbare partner voor onze website. Snel, goede bereikbaarheid en snelle service bij vragen. In de afgelopen jaren een steeds verbeterende dienstverlening ervaren bovenop de al excellente service. Een absolute aanrader ook voor de kleinere abonnementen.
Ervaringen van Nico van Nes (November 1, 2016):
Erg tevreden over Antagonist. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Support is voor mij tot nu toe perfect. Snelle en zeer adequate afhandeling.
Naar mijn mening neemt Antagonist haar klanten zeer serieus en biedt een goed en compleet pakket aan.
Ervaringen van Reijn Doreleijers (October 31, 2016):
Voor alles is antagonist een 5 sterren organisatie .
Zeer snelle en duidelijke reactie’s , ze doen zeer veel voor de klant , en zoeken altijd naar de juist oplossing .
Ik heb met vele andere gewerkt , maar hier ben je aan het goede adres !
vandaar deze beoordeling .
Ervaringen van jos (October 30, 2016):
Ja, het kan! Ook op zondag enorm snel antwoord op een gestelde vraag. Super-service.
Ervaringen van danielle (October 27, 2016):
Super snelle reacties en daadwerkelijk goede oplossingen.
toen ik ging zoeken op de site, dacht ik wat vervelend dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn:-(
maar hoe bijzonder…. vaak moet je lang wachten op antwoord
Bij Antagonist is dit niet het geval! telkens weer een snelle reactie van bekwaam personeel dat super vriendelijk is en echt met je meedenkt, ga zo door!!!
Ervaringen van Carolina (October 26, 2016):
Wederom weer goed geholpen, de laatste tijd 5 webwinkels verhuist naar het Plus pakket, goede uitleg en hulp hierbij gehad!
Goede webhosting ever!
groet,
Carolina
Ervaringen van Flexxis (October 26, 2016):
Kundige, snelle en zeer behulpzame support afdeling. Ze gaan echt een stapje verder. Ondanks dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn wordt de e-mail niet gebruikt om uit te stellen, zoals vaak bij andere partijen te zien is.
Ervaringen van Ted Donkervoort (October 21, 2016):
Ik heb mijn site gedurende 15 jaar bij een webhosting bedrijf gehad, toen ik Antagonist tegen het lijf liep op internet wel te verstaan was ik gelijk verkocht.
Alleen de prijs al ik ging enkele 10 tjes naar beneden en dan die support, perfect!!
Je schrijft een mailtje en bijna direct krijg je een antwoord maar ook een oplossing.En ze gaan heel geduldig door totdat de klant helemaal tevreden is. Dat noem ik nou service met een grote S. Klasse hoor!!
Een zeer tevreden klant, nu al anderhalf jaar!
Ervaringen van Sabrina (October 21, 2016):
De prijs- kwaliteit verhouding is gewoon goed.
Met het reseller pakket krijg je echt waar voor je geld.
De supprt is echt geweldig. Ik word altijd snel en vakkundig geholpen.
Ervaringen van Kees (October 19, 2016):
Ik neem 3 pakketen bij ze af. Helaas heb ik voor de 2e keer moeten constateren dat de geheugenlimiet van een pakket naar beneden is bijgesteld zonder dat er misbruik van gemaakt is.
Bij 1 pakket werd de geheugenlimiet tot een derde terug gebracht. Een hoop over gemaild maar er uiteindelijk niet goed uitgekomen en blijven zitten met toch een beetje vieze smaak in de mond. Gelukkig zijn de prestaties van de hostingsoftware stukken beter geworden zodat ik niet tegen de geheugenlimiet aanloop.
Deze week kwam ik er bij toeval achter dat de geheugenlimiet van een ander pakket met meer dan 80 % teruggebracht was. Geen mail vooraf om het aan te kondigen. Gewoon doen. Dat onder het mom dat het gros van de klanten het niet zal opvallen. Natuurlijk weer gemaild. Als ik denk aan het antwoord dan word ik weer woest. Zowat een onzin. Laat ik er verder geen woord aan vuil maken.
Tijd om op zoek te gaan naar een andere hostingprovider. Al is het zonde van het geld daar de contracten nog ruim meer dan 2 jaar lopen.
Ervaringen van Arthur (October 19, 2016):
Echt fijne kwalitatieve support. Aanrader.
Ervaringen van Cindy (October 18, 2016):
Zeer vriendelijke en eerlijke service. Beste provider van Nederland! Ik raad Antagonist echt iedereen aan:)!!!!
Ervaringen van Bob (October 18, 2016):
Zeer snelle en uitgebreide uitleg van de klantenservice! Ik ben erg tevreden met Antagonist.
Ervaringen van Danny Mispelblom (October 12, 2016):
Ik ben als webdesigner overall ontzettend tevreden over de diensten en producten van Antagonist. Vooral in de communicatie en op de helpdesk zijn ze bereid om mee te denken en verder te gaan dan een aantal andere hosting providers waar ik ervaring mee heb. Een recente verhuizing van 2 websites werd perfect uitgevoerd, zonder een seconde downtime. En bij een omzetting van het ene naar het andere hosting pakket, kwam Antagonist met een zeer vriendelijk voorstel. Ik kan ze iedereen van harte aanraden.
Ervaringen van Annabel (October 12, 2016):
Super tevreden. Een vraag aan de helpdesk wordt nagenoeg binnen 4 uur beantwoord. Vaak sneller. Ik ben blij met Antagonist! (inmiddels al een jaar of 4 klant)
Ervaringen van Albert van den Berg (October 11, 2016):
Zeer snelle, duidelijke en vriendelijke helpdesk.
Vandaag lag mijn site eruit, ik heb ze een mailtje gestuurd en kreeg binnen 20 minuten een mailtje met wat het probleem was, hoe ze het opgelost hadden en wat ik eventueel zelf kan doen een volgende keer.
In dit geval een plug-in die draait op mijn WordPress site die vastliep.
Ervaringen van Nathalie (October 11, 2016):
Alleen maar positieve ervaringen. Razendsnelle support die meer doet dan je zou verwachten. Erg duidelijke handleidingen voor beginners en al iets verder gevorderden en dat allemaal voor een erg schappelijke prijs.
Ik raad het iedereen aan!
Ervaringen van palmi (October 6, 2016):
Werkelijk uitstekende provider. Ik neem zowel enkele hostingpakketten af als een resellerpakket. In vele, vele jaren eenmaal een korte nachtelijke storing gehad, die overigens niemand gemerkt heeft. Ik kwam er pas achter toen Antagonist een mail stuurde met excuses en toelichting wat er gebeurd was en hoe men het probleem had opgelost. Bijzonder professioneel.
Inhoud pakket ‘maar’4 sterren, omdat het unlimited pakket er niet meer is en dat is errrrrg handig :-).
Antagonist is beslist een aanrader als je goedkoop ruimte wilt, een website wilt runnen of een riante mailvoorziening wilt hebben.
Ervaringen van Wim Vanden Driessche (October 4, 2016):
Uitstekende en snelle support. Prima prijs kwaliteit verhoudingen. Ik ben reeds 2 jaar klant en heb niks anders dan positieve ervaringen.
Ervaringen van Peter (September 30, 2016):
Antagonist heeft geen telefonische support, zogenaamd omdat “Omdat het ons doel is om onze diensten voor een zo laag mogelijke prijs en zo efficiënt mogelijk aan jou aan te bieden.” Kennelijk heeft Antagonist niet in de gaten dat telefonische support soms gewoon nodig is. Zoals in dit geval: Email bij klant werkte niet meer, gebruikersnaam en wachtwoord werd niet geaccepteerd. Kan de melding alleen via mail doorgeven, maar die doet het nou juist niet. Andere mogelijkheid is je melding door te geven via supportforum van Antagonist, maar daarvoor moet je eerst je account registreren via, je raad het al, email…
Echt diep triest dit.
Ervaringen van Heleen (September 30, 2016):
Vooral de support is super goed. Heel snel een reactie als je een vraag stelt en ook een inhoudelijk antwoord waar je wat aan hebt. Echt bijzonder!
Ervaringen van Mathias (September 23, 2016):
Super host en zeer vakkundige support
Ervaringen van Rob (September 21, 2016):
Altijd snel en vriendelijk geholpen.
Ervaringen van Marleen (September 20, 2016):
Ik ben zo blij dat ik voor Antagonist heb gekozen. Helder, duidelijk en snel antwoord op mijn vragen. OP de website staat ook goede uitleg dat je meestal al verder help maar de supportdesk is voortreffelijk. Voor een klant kwam ik niet uit het doorverwijzen van site naar externe domeinhost. Hostingartij van klant deed erg moeilijk en complex. Twee mailtjes naar Antogonist en het is opgelost. Gewoon klasse! Ga zo door…
Ervaringen van Menno (September 19, 2016):
Ik ben zeer tevreden over de support die verleend wordt. Zelfs bij vragen die buiten de normale ondersteuning vallen, wordt je toch een richting op gewezen waar je verder mee kunt. Ook is Antagonist zeer snel met de antwoorden op de vragen die je hebt. Antagonist levert ook een compleet pakket met goede opslagmogelijkheden, goede back-ups en goede e-mail pakketten.
Ervaringen van Henri (September 16, 2016):
Was na 11 jaar bij dezelfde hoster te zijn geweest op zoek naar een andere… Veel rondgekeken en mails gestuurd. Sommige hosters namen niet eens de moeite deze mails te antwoorden. Kwam uiteindelijk bij de Antagonist uit. Eerst maar eens één domein overgezet. Na de positieve ervaring al snel gevolgd door de tweede. De rest volgen zodra deze contracten aflopen.
Support werkt snel en goed!
Ervaringen van Bert van der Ark (September 12, 2016):
Ik heb 2 jaar zeer naar tevredenheid gebruik gemaakt van Antagonist ben gestopt omdat de activiteiten zijn gestopt
Ik kan iedereen die zelfs zijn website bouwt en onderhoud Antagonist aanbevelen
Bert.
Ervaringen van nathalie (September 12, 2016):
Veel informatie en documentatie, heel snelle support afdeling.
Ervaringen van hilde (September 7, 2016):
Vooral Joris is top
Heeft mijn site en dag gered, binnen 10 minuten na mijn paniek mailtje
Ervaringen van saskia (September 4, 2016):
Goed pakket, maar het is vooral de service en ondersteuning die Antagonist maakt tot wat het is: een zeer goede hostingfirma die service hoog in het vaandel heeft staan. OOK OP ZONDAG!!!
Ervaringen van teus (August 29, 2016):
Al mijn websites ondergebracht onder een pakket, daardoor een prima prijs/kwaliteit verhouding. beveiliging is op orde en de back-ups zijn ook heel fijn. De support is goed, op tijd en toegankelijk, ik word er zelfs blij van. Ik ben zo blij dat ik voor Antagonist heb gekozen dat ik om die reden deze review schrijf.
Ervaringen van Anoniem (August 25, 2016):
Gewoon een vakkundige en effectieve hostingpartij die weet van wanten. Geen nodeloze mailwisselingen tussen niet ter zake kundige helpdeskmedewerkers en de klant maar “straight to the point”. Oplossingsgericht denken is tegenwoordig bijna uitgestorven met al die “wannabee” ISP’s. Gelukkig, bij Antagonist bestaat het nog wel!
Goede service tegen, niet de goedkoopste, maar wel hele eerlijke prijs.
Ervaringen van Petra Schimmel (August 25, 2016):
Service van de helpdesk (Elmar) was ver boven de verwachting!
Super snel, inhoudelijk perfect, duidelijk, zeer vriendelijk en goed en snel opgelost.
Niet anders dan een dikke 10!
En ik ben toch echt heel anders gewend bij andere bedrijven, ze mogen zeker een voorbeeld nemen aan Antagonist!
Ervaringen van Parlak (August 24, 2016):
heeft geen beoordeling nodig, is top top top
Ervaringen van Leon Calsijn (August 23, 2016):
Voor alle onderdelen vijf sterren. Uitstekende en snelle service.
Top!!!
Ervaringen van Judith Westendorp (August 22, 2016):
Ik stuur laat op de avond een mail, want door mijn toedoen was mijn website niet meer online. Wat schetst mijn verbazing: binnen 10 minuten krijg ik een mail dat ze het probleem hebben verholpen. Ook een aanvullende vraag wordt gelijk in heldere taal beantwoord. Deze service vind ik fantastisch
Ervaringen van Maartje (August 22, 2016):
Ben zeer tevreden over Antagonist. Perfecte dienstverlening en helpdesk. Snelle, duidelijke en effectieve terugkoppeling op vragen. Top!
Ervaringen van Mark (August 18, 2016):
Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met Antagonist. Ze zijn behulpzaam en staan je goed en snel te woord.
Ik ben al jaren klant en overweeg niet om dat te veranderen, ondanks dat ze in vergelijking met andere hosters wellicht heel iets duurder zijn. Wat mij betreft zijn ze dat dubbel en dwars waard.
Ervaringen van Meme (August 17, 2016):
Ook ik gebruik Antagonist al jaren, vanaf 2013, voor verschillende websites. Ik ben er super tevreden mee. Snelle server en wat erg belangrijk is: een goede beveiliging met back-up servers. En dat tegen scherpe prijzen.
Ik heb verschillende keren problemen gehad met mijn website. Hierbij werd ik alle keren snel en goed geholpen. Ze denken met je mee en komen met oplossing aandragen, ook al hebben de problemen achteraf niets met hun server te maken.
Een dikke duim voor de Antogonist team!
Ervaringen van Elco (August 12, 2016):
Website draait nu 2 jaar probleemloos bij Antagonist. Onlangs begonnen met de bouw van een Wordpess site en liep ik vast op een fout.
Slechts 1 mailtje naar de helpdesk en binnen een uur deskundig en duidelijk advies met de juiste oplossing!
Storingen ondervind ik minimaal tot niet. De werkwijze, producten en ondersteuning zijn eenvoudig en duidelijk op de website te vinden.
Slechts 1 klein aandachtspuntje; de zoekfunctie op de website had wat mij betreft nog iets beter gekund. De helpdesk blijkt een betere en snellere manier om het juiste antwoord te vinden.
Ervaringen van Leen Breure (August 11, 2016):
Uitstekende webhostingservice met goede support (gebruikersvriendelijke hulpmiddelen voor mensen zonder ervaring met systeembeheer; goede en snelle hulp per mail). Geen last van storingen en adequate hulp bij beveiliging. Ik heb verschillende websites bij Antagonist ondergebracht.
Ervaringen van Jeroen (August 10, 2016):
Goede en snelle uitleg op een paar dringende vragen omtrent mijn website.
Ervaringen van Annelieke (August 10, 2016):
Super fijn geholpen door het support team van Antagonist met het koppelen van een nieuwe website aan mijn bestaande domeinnamen. Ook additionele vragen die hierdoor ontstonden waren geen enkel probleem. Binnen 4 uur steeds antwoord gekregen en alles wat ik met mijn nieuwe website voor ogen had ook met hun technische ondersteuning werkelijkheid kunnen maken! Echt een aanrader.
Ervaringen van Stephanie (August 10, 2016):
Ik ben écht super tevreden over Antagonist! Hun support is razendsnel en meestal zijn al mijn problemen binnen een paar uur opgelost. Betrokken medewerkers die niet ophouden tot het gelukt is. Snelle servers en geen downtime gehad. Ik heb 27 websites gehost bij Antagonist en gebruik het resellerpakket. Dikke duim!
Ervaringen van P.C. Boland (August 9, 2016):
Ben sinds 2012 voor een klant waarvan ik ook zelf deel uitmaak (pq-partner.nl) op aanraden van externe hulp naar Antagonist gegaan. Daarna mijn eigen website (boland-devries.nl) erbij gezet en in 2015 een website voor een gezelschap hier in Middelburg (ngm1780.nl) gebouwd, ook weer bij Antagonist.
Heel stabiel goed!
Ervaringen van Hans (August 8, 2016):
De support is zeer snel, begrijpt waar het over gaat en uiterst vriendelijk. Snelheid en uptime van het domein is subliem.
Ervaringen van C Watson (August 4, 2016):
De reacties op mijn vragen van Antagonist support-team zijn snel en duidelijk en voor een ieder te volgen. Service dat je natuurlijk verwacht van een support team maar ook echt wederom waar gemaakt wordt, dus vandaar een zeer tevreden klant.
Ervaringen van Martin Rep (August 4, 2016):
Upgraden van mijn stamboom-site van Joomla 3.4.8 naar 3.6.0 kon niet bij mij vorige provider, Hostingdiscounter, omdat die standaard met een lagere PhpMyAdmin versie werkt.
Omdat ik al tevreden was over de service van Antagonist over twee andere sites die ik daar heb gehost, heb ik mijn stamboom-site ook verhuisd naar Antagonist.
Aanvankelijk lukte het van geen kanten om nu wel Joomla te upgraden. Maar na advies, en ook wat daawerkelijke hulp, van de service-desk, is dit toch al vrij snel gelukt.
Ervaringen van CotiSoFt (August 2, 2016):
De website en email werken al meer dan 10 jaar altijd!
Ervaringen van Gerben (August 2, 2016):
Ik gebruik Antagonist al jaren zonder problemen. Support is snel en vakkundig. Zeer tevreden.
Ervaringen van Käthe (August 1, 2016):
Zeer vriendelijke afdeling support. Je krijgt snel (vaak binnen een uur of enkele uren) al een antwoord op je mail met oplossing voor probleem. Zelfs in het weekend! Support medewerker blijft net zo lang met je meezoeken tot oplossing van probleem gevonden is.
Ervaringen van Gijs E. (July 29, 2016):
Goede en snelle service en ondersteuning tegen een zeer schappelijke prijs. Een echte aanrader dus!
Ervaringen van B.G. (July 28, 2016):
Perfect, al jaren super tevreden klant
Ervaringen van Susanne (July 26, 2016):
Zonder ICT-opleiding, en met weinig kennis of -ervaring kan je makkelijk met een webhostingpakket van Antagonist aan de slag. Heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf, nooit problemen gehad. Ze reageren altijd heel snel en hebben ook geduld met ‘leken’ 😉
Prijs-kwaliteit is goed, maar hun nieuwe pakketten zijn niet de goedkoopste pakketten. Als gewone hobyist ben je dan toch nog vrij duur uit, als je weinig met je site doet.
Maar verder zeker een aanradar!
Ervaringen van Tim Hupkes (July 18, 2016):
Paar jaar geleden naar deze hosf over gestapt. Nog geen seconde spijt gehad! Vooral de support is echt goed. En snel!
Ervaringen van Dick (July 18, 2016):
Vier jaar geleden op advies van een collega overgestapt naar Antagonist; meerdere malen via de helpdesk op een bijzondere professionele wijze geholpen. Inmiddels heb ik voor vier relaties websites ondergebracht bij Antagonist. Super!
Ervaringen van Marike (July 12, 2016):
Nooit problemen gehad, alles werkt super.
Laatst een foutmelding en kon niks meer doen, meteen de klantenservice gemaild en probleem werdvrijwel direct opgelost!
Ervaringen van Monique (July 12, 2016):
Ik ben enorm tevreden over Antagonist. Heb nooit problemen. ..tot vandaag dan 😉 Eerst via alle feedback op de site van Antagonist zelf geprobeerd tot een oplossing te komen. Dat lukte me niet dus heb ik een mailtje gestuurd naar Support. Binnen een half uur kreeg ik antwoord en was mijn probleem opgelost. Top!!
Ervaringen van Michiel (July 7, 2016):
Aangezien Antagonist de enige webhoster is waar ik ervaring mee heb kan ik ze niet vergelijken met andere partijen, maar mijn ervaringen met Antagonist zijn zonder meer positief.
Ik ben in het bijzonder enthousiast over de klantenservice. Enkele malen heb ik hun hulp gevraagd en iedere keer ben ik snel en goed geholpen. Bovendien was daarbij telkens de uitleg dusdanig duidelijk dat ik ook weet wat het probleem was en hoe ik dat zelf (voor zover nodig) kan verhelpen.
Prijs-kwaliteitverhouding heb ik niet beoordeeld omdat ik niet de financien doe…
Ervaringen van Fritzzz van duinen (July 7, 2016):
Ben weggevlucht bij active 24 3jaar ellende.Begin 2015 bij Antagonist nog nooit een probleem gehad met 2 website’s
samen ongeveer 500.000 foto’s.
Blijf zo doorgaan.op naar het 1.000.000 foto’s.
Gr Fritzzz van Duinen.
Ervaringen van Petra (July 6, 2016):
Ik had problemen met installatie van plugin voor WordPress en Erik van Antagonist heeft geholpen. Stuurde hem dit mailtje en wil het ook even hier delen:
Wat een geweldige service Erik, super bedankt! Het werkt helemaal perfect en je hebt me uren klungelen bespaart!
Ervaringen van Jan vd Knaap (July 6, 2016):
Andermaal had Antagonist een snelle, heldere en duidelijke oplossing voor mijn vraag, namelijk dat PHP 7.0 niet werkte met een bepaald pakket. Ik kon met snelle fix in de .htacess realiseren dat dat pakket voortaan altijd met PHP 5.6 ging werken.
Het antwoord van Antagonist was echt snel en goed, gedacht vanuit de klant en zonder poeha of jargon. Kudo’s voor deze club! Wat een hoster!
Ervaringen van Maurits (July 6, 2016):
Antagonist heb ik al jaren, echt de beste voor mij als kleine ondernemer. Mijn websites zijn altijd veilig, geen hacks of ik krijg netjes waarschuwing. Zeer goede helpdesk die je snel en persoonlijk helpt en verder gaat waar anderen stoppen! Antagonist is de beste prijs kwaliteit die je kan krijgen in NL
Ervaringen van Jeff van Oostrom (July 5, 2016):
Ik heb ervaring met meerder hostingsbedrijven, maar Antagonist steekt er met kop en schouders boven uit.
De support is waanzinnig goed; er wordt meegedacht en meestal is één mailtje voldoende om het probleem op te lossen.
Absoluut een aanrader.
Ervaringen van Saskia (July 5, 2016):
Voor mij 5 sterren, je krijgt altijd een snelle reactie op je vragen met goede, vriendelijke en heldere feedback en hulp
Ervaringen van mhv (July 5, 2016):
top service!
Ervaringen van Jan Wijten (July 1, 2016):
Ben al veel jaren zeer tevreden klant bij Antagonist. Vanmiddag toch mijn site er even uit. Melding per mail gedaan die na 4 minuten werd beantwoord dat er storing was op mijn server en ze dit zo snel mogelijk gaan oplossen. Na enkele minuten was de boel weer online. Daar wordt ik dan weer wel vrolijk van!
Ervaringen van 27NewMedia (June 30, 2016):
Top hosting en top support!
Ervaringen van S. Gravemaker (June 28, 2016):
Hele prettige medewerkers die altijd bereid zijn te helpen en mee te denken over mogelijke oplossing bij problemen. Ook voor digibeten ! ☺☺☺ Prima service!
Kan deze firma ECHT aanbevelen…
Ervaringen van Karin Vrieling (June 28, 2016):
Ik ben bij Antagonist terecht gekomen op aanraden van een vriend. Nooit spijt gehad. Wat een goede service! Prima tarief ook.
Onlangs werd mijn site gehackt, ik kreeg direct bericht daarover en werd heel goed geholpen om mijn site weer in de lucht te krijgen. Ik kan Antagonist bij iedereen aanbevelen.
Ervaringen van Tim (June 27, 2016):
Supergoede hosting en de service is ongekend! Keer op keer binnen no-time uit de brand geholpen. Heb ervaring met diverse hosting partijen, de producten en service van Antagonist zijn veruit de beste. Absolute aanrader.
Ervaringen van Ruud V (June 27, 2016):
Super tevreden!
Vandaag uitgebreid en kosteloos geholpen met het herstellen van mijn eigen domme fout. Heel blij mee.
Groeten,
Ruud
Ervaringen van Hans (June 23, 2016):
uitstekende persoonlijke service
Ervaringen van Jan (June 22, 2016):
Super hoster! Elke keer weer is de supportgroep geduldig en medewerkzaam, zonder marketinggelul en verkooppraatjes. Ze doen wat ze zeggen, werken zich uit de naad, en je krijgt echt waar voor je geld.
Ervaringen van Marisca Urbanus-Van den Honaard (June 21, 2016):
Uitstekende support en service! Op aanraden van een zakenrelatie bij Antagonist terechtgekomen en inmiddels al jarenlang ontzorgd.
Ervaringen van Mark (June 21, 2016):
na mijn vorige logge, onpersoonlijke en moeilijk te bereiken webhost is Antagonist een absolute verademing. Mensen aan de andere kant van de email, pro-actieve reminders op zaken die je zelf hebt laten liggen, je merkt aan alles dat er een enthousiaste gedreven club achter zit. Omdat ik op dezelfde manier werk en de klant voorop stel voel ik me hier thuis. En let op: ik ben geen grote klant voor ze maar gewoon een kleine beginnende partij met domme vragen. Respect. Antagonist = higly recommended. Maakt online zaken doen makkelijk
Ervaringen van florian blaas (June 20, 2016):
mijn zakelijke email was spontaan verdwenen. ik zocht mailcontact met antagonist supportteam, en mbv Teamviewer is er met me meegekeken en was het probleem snel en effectief opgelost. heel blij mee, zeer goede hulp!
Ervaringen van Tilburg Virtueel (June 16, 2016):
Wel wat problemen ervaren met de verhuizing van mijn website naar Antagonist.
Maar de support/feed back was uit de kunst, waardoor de problemen alsnog zijn opgelost.
Tot-nu-toe-ervaring: prijs-kwaliteit-ervaring is 90%…!
Ervaringen van Peter Schütte (June 16, 2016):
Mijn eerste ervaringen zijn geweldig, de communicatie verloopt (via mail) snel, deskundig en vriendelijk.
Mijn WP site was veel te traag, maar na de overstap naar Antagonist draait ie stukken sneller (PageSpeed Insights van 51 naar 81, GTmetrix: van 64/73 naar 91/78). Voorlopig ben ik er blij mee.
Over een half jaar of zo zal ik nog eens een update plaatsen
Ervaringen van de Jong (June 14, 2016):
Al jaren klant bij Antagonist, met verschillende websites. Nooit problemen met bereikbaarheid. Support via email is snel en zeer kundig. Zeer tevreden!
Ervaringen van Stijn Belmans (June 9, 2016):
Prijs/Kwaliteit dik in orde. De hosting is zeer kwalitatief waarbij al mijn websites erg snel laden. Alles is erg overzichtelijk en sinds kort kan je statistieken over jouw hosting pakket bekijken en zelf problemen oplossen.
De support is ongelofelijk snel. Ze hebben een uitgebreide kennis wat betreft serverbeheer en vragen omtrent hosting en websites. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik ben fan!
Ervaringen van Albert van der Pol (June 9, 2016):
Snel, stabiel, kwaliteit. wat wil een mens nog meer.
Ervaringen van Sjaak (June 8, 2016):
Heel goede ervaring, prima support in die gevallen waar het nodig is. Vlotte reacties, kundig personeel. Kortom, een goede prijs/prestatie verhouding!
Ervaringen van marius (June 7, 2016):
Topbedrijf! Als je hulp nodig hebt, wordt je snel en professioneel geholpen. Prijs/kwaliteit verhouding is meer dan in orde.
Verder heb ik in 6 jaar tijd nog geen enkel probleem meegemaakt.
Ervaringen van Simon (June 6, 2016):
Stabiele server, flexibele aanpassingsmogelijkheden, snelle support door mensen met expertise.
Prijs/kwaliteit top!!
Ervaringen van Harry du Mez (June 3, 2016):
Ineens lukte het niet meer om vanaf een server van Antagonist mails naar KPNmail te sturen. Een servicemedewerker was in staat aan te tonen dat de oorzaak bij KPN lag en systeembeheer loste het probleem per omgaande op.
Bravo!
Ervaringen van Mark C Hoogenboom (June 2, 2016):
Uitstekend pakket en vooral erg goede supportafdeling met mensen die weten wat er aan de hand is. Prima handleidingen om veel zelf te doen.
Ervaringen van Hugh de Man (June 1, 2016):
Ongeveer een maand geleden besloten we een ander hostingbedrijf te nemen. Vanaf het begin een zeer vriendelijke en professionele ondersteuning. Ook de verhuisservice van de website verliep vlekkeloos. Dit geeft een goed gevoel voor de toekomst.
Grote klasse
Ervaringen van Dirk (May 31, 2016):
Reeds jaren ben ik klant bij Antagonist.
Een bedrijf met een heldere visie. Degelijke service en deze mensen staan altijd gereed om u verder te helpen.
Ervaringen van Dexter Reijsmeijer (May 30, 2016):
Op vrijdagmiddag 27 mei 2016 zocht ik contact met Antagonist door middel van de live chat functie op de website. Ik had een host nodig voor mijn nieuw te bouwen website. Al mijn vragen werden netjes behandeld en ik was een wijs man. Direct een hostingpakket afgenomen, aanvankelijk wilde ik het middelste pakket aanschaffen, maar de medewerker zei mij om eerst met het basis pakket te beginnen. Dus dat heb ik gedaan.
Toen kon ik aan de slag met het bouwen van mijn WordPress website. Ik wilde ook mailadressen maken, dat lukte behalve dat ik geen test mails kon ontvangen. Ik mailde de support en ontving binnen een kwartier al een mail terug met de instucties hoe ik mijn mailadres wel werkend kon krijgen. Hierna kon ik wel mailtjes ontvangen.
Later die avond installeerde ik een plugin, deze bleek niet volledig te zijn waardoor mijn website helemaal wit werd. Ik kon via het admin gedeelte ook niet meer inloggen. Ik mailde de support en binnen een half uur had de medewerker, Elmar, mijn website weer gefixt. Die plugin was inderdaad de schuldige, maar hij had het voor mij binnen zo’n korte tijd weer opgelost.
Inmiddels is mijn website, http://www.cultuurparadijs.nl online met behulp van Elmar – antagonist, goede service. Een service van dit formaat heb ik nog nooit ontvangen, vandaar hierbij mijn bevindingen met dit hostingbedrijf. Ik ben een tevreden man én als ik dat even niet ben, is Elmar van de support er om mij weer te helpen.
30-05-2016
Dexter Reijsmeijer
http://www.CultuurParadijs.nl
Ervaringen van Wijnie de Kruijf (May 27, 2016):
Een super goede ervaring gehad met de Antagonist. Snelle service. Goede kwaliteit. Een echte aanrader!
Ervaringen van renee (May 25, 2016):
Ontzettend goede service! Even wennen dat je niet kunt bellen maar je moet er op vertrouwen dat ze je terug mailen, want dat doen ze. En snel ook!
Hele fijne partij om mee samen te werken.
Ervaringen van Denise van der Laan (May 24, 2016):
Super tevreden! Ik had een vraag en die werd super snel beantwoord via de mail.
Na wat uitzoeken kwam ik er niet uit, nog een mailtje gestuurd. Weer kreeg ik een snelle mail terug met een duidelijke uitleg.
Helemaal blij met de snelle service, zo kon ik ook weer verder met mijn website.
Een aanrader!!
Ervaringen van Rianne (May 23, 2016):
Een goede host, er komt altijd snel en duidelijk antwoord. Is me dan iets niet duidelijk, komt er ook net zo snel weer een antwoord met extra uitleg of info. Niks geen lange wachttijden of we helpen u binnen 10 werkdagen. Nee, vragen=antwoord.
Ervaringen van GJ Dannenberg (May 23, 2016):
Super webhost staan altijd voor je klaar als je vragen hebt.
Zijn qua prijsverhouding de beste die er bestaan.
Simpel en eerlijk.
Ga zo door Antagonist
Ervaringen van R. (May 19, 2016):
Geweldige hostingbedrijf, eerlijk, snel en uitstekende support.
Ze hebben mij nog nooit in de steek gelaten. Ik host al met de Plus pakket, waarbij ik meerdere websites heb draaien.
Geen performance verlies, duidelijke prijzen.
Iets wat ik helaas niet van sommige hostingbedrijven kan zeggen.
Nogmaals, een geweldige hostingbedrijf waar je geen spijt van zult krijgen!
Ervaringen van Ingrid (May 19, 2016):
Na veel gedoe, mijn schuld, heeft antagonist met veel zorg en aandacht alles toch naar wens geregeld. Prima service!
Ervaringen van Jan Langedijk (May 19, 2016):
Al jaren klant bij Antagonist. Nu overgestapt naar het PLUS abonnement en een tweetal websites (All-in-one Basic) verhuisd naar dit nieuwe abonnement. Best spannend, maar prima stappenplan op de site en goede ondersteuning van het support team. Bleek dat ik alle stappen goed had uitgevoerd maar op het laatst toch nog een type-fout gemaakt waardoor de site niet meer werkte. De volgende ochtend snel verholpen door het Support Team. Kortom, niets dan lof!
Ervaringen van marc van wageningen (May 18, 2016):
Hele fijne host. Ben er terecht gekomen na een verhuizing vanaf mijndomein. Na wat informatie te hebben opgezocht kwam ik al gauw uit bij Antagonist. Erg fijne en snelle hosting met een goede klanteservice en een fijne werkomgeving met o.a. directadmin. Ben er zeer over te spreken!
Ervaringen van Jacob Hahury (May 16, 2016):
Al weer een paar jaar bij Antagonist en tot nu geen enkel minpuntje.
Ervaringen van Meerten Huisman (May 12, 2016):
Reageren snel en adequaat bij vragen ter ondersteuning
Ervaringen van Esther (May 11, 2016):
Probleempje met de mail, binnen een kwartier mail terug met de oplossing!
Dat noem ik nu nog eens service.
Ben dan ook zeer tevreden!
Ervaringen van rbojanssen (May 11, 2016):
Niets, maar dan ook niets, dan positieve ervaringen op alle gebieden. Zelfs als je op zondag support nodig hebt krijg je een snelle, vriendelijke en uitgebreide reactie!
Ervaringen van bert (May 10, 2016):
het leuke is dat jullie verstand hebben van iets dat ik graag wil en niet kan: een website en jullie zorgen de goede plaatsing en uitvoering.
Jullie kijken ook mee en verhinderden dat mijn website werd platgelegd door hackers
jullie toon in de brieven is invoelend zakelijk en niet zakelijk invoelend. Ik blijf mens-klant. hgr Ga door Bert
Ervaringen van Frank Sauter en France (May 5, 2016):
Prima service, overzichtelijke facturen die op tijd en simpel worden toegestuurd.
Ben blij 🙂
Succes verder.
Frank Sauter
Ervaringen van Rachel (April 28, 2016):
Waar voor je geld!
Goede support, je wordt goed en snel geholpen als je vragen hebt! Ik ben heel tevreden dat ik voor Antagonist heb gekozen!
Ervaringen van Prem (April 26, 2016):
Altijd een top service van Antagonist.
Ben gewoon zeer tevreden over al hun diensten..
Belangrijkste vind ik de support, die is echt gewoon erg goed!
Ervaringen van Bianca (April 25, 2016):
Heel tevreden over Antagonist, ik word altijd snel en goed geholpen. Voor mensen die niet zo thuis zijn in hosting en servers kan ik zeker aanraden om af te gaan op de service en niet zozeer op de prijs.
Ervaringen van Jac Engel (April 25, 2016):
Ik ben zeer blij met hostingprovider Antagonist, zeer stabiele omgeving waar ik 3 websites beheer.
De support is excellent een antwoord kun je binnen 2 dagen verwachten en is zeer correct, ze denken echt met de klant mee en geven degelijk advies, ze zijn zeer coulant om je tijdelijk wat extra’s te geven.
ga zo door Antagonist Toppie !!!!
Ervaringen van ron (April 19, 2016):
Mijn ervaring met Antagonist is echt goed, snelle en duidelijke helpdesk. Altijd bereid om te helpen en ze geven je echt het gevoel dat je alles mag vragen.
Fijne provider met een goede kwaliteit en duidelijke interfaces
Ervaringen van Noraly (April 18, 2016):
Meegedacht door klantenservice met mijn persoonlijke situatie en een voordeligere oplossing bedacht dan ik zelf had gevonden. Blij mee!