WebReus

  • 2.792.792.792.792.79
  • 2.382.382.382.382.38
  • 1.781.781.781.781.78
  • 2.022.022.022.022.02

WebReus is gevestigd in Eindhoven. De servers van deze webhost staan in Amsterdam en Den Bosch.

Er worden drie hostingpakketten aangeboden door WebReus: Webreus Allround, WebReus Power en WebReus Giant. De prijs is beslist laag te noemen, hoewel de prijs van een domeinnaam nog niet is inbegrepen in de pakketprijzen. Vanaf het Power-pakket is het mogelijk om een tweede website met domeinnaam op één account te hosten. Bij het Giant-pakket kan een derde website op het account gehost worden.

Het controlpanel is van Plesk. De pakketten bieden ondersteuning voor: PHP, MySQL, Apache, Perl/CGI, PostgreSQL, Python en apache-ASP. Webmail is aanwezig net als een virusscanner en spamfilter. DNS beheer is tevens mogelijk voor de domeinen die bij WebReus geregistreerd zijn.

Bij alle webhostingpakketten wordt Installatron meegeleverd. Hiermee kunnen snel allerlei populaire applicaties geïnstalleerd worden. Het gaat om onder meer een Content Management System (Joomla), e-commerce pakket, gastenboek, foto-album, poll en een teller.

Externe link Bezoek WebReus

WebReus ervaringen toevoegen Heb jij ervaringen met webhosting bij WebReus? Deel je ervaring dan met de andere bezoekers. Je review met beoordeling kun je onderaan deze pagina toevoegen. Bedankt!

Hieronder lees je de ervaringen van andere bezoekers met WebReus BV.

Ervaringen

56 Reviews over WebReus:

  • Inhoud pakket33333
    Prijs/Kwaliteit33333
    Support33333
    Algemene beoordeling33333

    Temidden van een grote hoeveelheid (soms herkenbare negatieve) beoordelingen, blik ik als architect/innovator terug op 12 jaren als zakelijke klant bij de Eindhovense hostingprovider WebReus.

    Ik reflecteer in vogelvlucht over ruim 150 maanden van meestal server up-time en soms ook langdurige en helaas steeds vaker voorkomende down-times, veroorzaakt door gecrashte buurwebsites in dezelfde shared hosting. Ik benoem de unieke positieve aspecten van WebReus en waarom mensen zoals ik destijds ooit massaal klant werden, en waarom deze nu massaal bij andere providers gaan zoals overal is te lezen. Ook vertel ik waarom ook ik op den duur moest vertrekken.

    PRIJSVECHTER
    WebReus onderscheidde zich ooit als de goedkoopste van Nederland, goedkoper dan welk ander aanbieder ook! Dit heeft hen een enorm klantenbestand opgeleverd door mond op mond reclame, want hun website was lange tijd sober en simpel, niet meer van deze tijd.

    De helpdesk bestond ooit uit een vaste ploeg van ervaren, toegewijde mensen. Er werd ingezet voor langdurige relaties met de klant. Er werd meegekeken en meegedacht naar persoonlijke wensen, dingen opgelost zodat het, eenmaal juist ingesteld ook echt jaaaren goed ging. Ook technisch was alles in orde en als je na veel pogen ergens niet uitkwam, dan werd er ook eens meegekeken met uiteraard server gerelateerde dingen (Apache/htaccess enz).

    TROUW
    Kortom alles was wel en wee en het bedrijf maakte ooit een gezonde betrouwbare indruk omdat je websites altijd werkten. En een tevreden klant is de beste reclame voor je bedrijf want iedereen vertelt door over zijn goede ervaringen en zo werd WebReus groot. Toen, langzaam en heel geleidelijk, kantelde dit rijkdom aan tevreden klanten om. Als ik een datum moet noemen dan denk ik denken zo in de periode tussen 2012-2014 waarbij veel nadelige veranderingen achter elkaar ontstonden…

    KANTELING
    – meer server downtimes: als een buur website crashte op de shared hosting, dan waren Alle websites op die server uit de lucht!
    – meer dan eens heb ik gestaan voor volle zalen tijdens een presentaties en wilde de presentatie vanaf mijn website opstarten, ook even reclame maken voor je website die je als innovator online hebt staan bij WebReus, maar mijn site gaf dan een time-out vanwege onbereikbaar DNS. Slechter reclame bestaat niet voor een webhoster! Iedereen keek en dacht daar moeten wij NIET bij zitten! Dus of alles werkte snel of zo traag dat je wist: er is weer wat aan de hand met een van de honderden buurwebsites op de shared hosting waar je zat. Dit werd als reden eerlijk aan je verteld als je vroeg om de reden waarom je site eruit lag die en die dag.
    – een nieuwe extern ingekochte omslachtige online helpdesk ticketsysteem
    – hierdoor ontstond een grotere afstand tot de helpdesk
    – soms werden tickets zomaar gesloten zonder een antwoord op je vraag, laat staan een adequate oplossing
    – de volledige opheffing van de telefonische support (die daarvoor al slecht bereikbaar was)
    – tenslotte: hogere prijzen voor nl domeinen en veel hogere prijzen voor com en org domeinen

    Er is al door anderen hier al het een en ander over gezegd in soms zeer negatieve, dramatische reviews, die de ontevredenheid van de klanten in de recente jaren weerspiegelt over het Brabantse hosting reus. Ik denk echter dat deze mensen meer “teleurgesteld” zijn in dan “boos” op WebReus, omdat ze als trouwe oudklant meer hadden verwacht van het bedrijf waar ze jarenlang achter hebben gestaan. Om deze reden wil ik niet lager dan 6 gaan in de becijfering want dat zou ik oneerlijk vinden voor de goede jaren en de goede mensen daar.

    Volgens mij vertellen veel mensen hier over de slechte service van met name nieuwe (jongere?) krachten bij WebReus gecombineerd met de online ticketsysteem. Terwijl de oudere bekendere medewerkers altijd voortreffelijk kundige vriendelijke service hebben geboden. Dat vergeet ik nooit en daar was en ben ik altijd zeer dankbaar voor geweest als klant.

    VERTREK
    Doorslaggevend voor mijn jeuk om te vertrekken heeft simpelweg te maken met mijn onbeantwoorde verzoeken over één specifieke vraag: “Waar en hoe kan ik U geld betalen voor 1GB pure SSD opslag?” Antwoord is altijd geweest: “Dat kan helaas niet” en “Dat bieden wij helaas niet.” Terwijl vele andere providers tegenwoordig voor een paar euro per maand maar liefst 100GB pure SSD hosting bieden!

    Persoonlijk nam ik jaaaren geleden al afscheid van de hard disc drive (HDD) in al mijn computersystemen en vind dat voor dat ene GB opslag die ik nodig heb online, een SSD de enige juiste opslagmedium is vanwege zin lagere access times latencies en zeer hoge que depths bij laden/FTP transfers. Vooral met heleboel kleine bestandjes een merkbaar verschil!

    SAMENVATTING
    Mijn redenen voor vertrek als zakelijke klant zijn:
    – Geen uitzicht/perspectief op modernisering van technieken als SSD ook niet tegen bijbetaling
    – De omslachtige tijdrovende externe ticketsysteem en slechtere klantenservice (bij uitval van diensten)
    – Trager geworden server met regelmatig en langdurig onbereikbare website

  • Inhoud pakketNiet Beoordeeld
    Prijs/KwaliteitNiet Beoordeeld
    SupportNiet Beoordeeld
    Algemene beoordelingNiet Beoordeeld

    Het schijnt dat mijn email al een tijd op onverklaarbare manier is gehackt!Nu had ik voor de grap even mijn website gegoogeld,en kom erachter dat de maffia spleetogen mijn site hebben gehackt!
    Ze kopieren niet alleen,maar jatten ook nog eens!
    Webreus kun je bellen,maar dat telefoonnummer is er voor de show!
    De Plesk van webreus is sterk verouderd en je komt er met je gegevens niet eens meer in!
    Kortom…Webreus is Webkneus

  • Inhoud pakket11111
    Prijs/Kwaliteit11111
    Support11111
    Algemene beoordeling11111

    Jaren geleden was dit een hele goede hoster, maar dat is al heeeel lang geleden. Nu ligt de site er om de haverklap uit, zijn in eens ftp wachtwoorden veranderd zonder dat dit wordt door gegeven, duurt het dagen voor je respons krijgt op de helpdesk. Niet aan beginnen.

  • Inhoud pakket11111
    Prijs/Kwaliteit11111
    Support11111
    Algemene beoordeling11111

    Mensen a.u.b. ga weg bij deze webhost, bij WebReus is het 1 groot drama. Ze sluiten je zomaar af, veel storingen en zijn werkelijk nooit telefonisch te bereiken. Met een beetje geluk wordt de mail wel een keer beantwoord, maar van service is bij deze webhost totaal geen sprake. Betaal liever wat meer en krijg service, dan weinig betalen en veel ellende. Kortom, ik ga binnenkort al mijn domeinen en pakketten verhuizen naar een betrouwbare webhost. Dat bedrijven als WebReus nog recht van bestaan hebben snap ik niet, hier zouden ze hard op in moeten grijpen.

  • Inhoud pakket33333
    Prijs/Kwaliteit44444
    Support55555
    Algemene beoordeling44444

    Gisteren contact gezocht met de supportafdeling ivm een phpupgrade en een uurtje later had ik al een reactie met de juiste informatie. Ik heb al een aantal jaren 4 websites draaien op Webreus en nog nimmer problemen gehad. En ook nu blijft de support in reactie snel en inhoudelijk juist tijdens de migratie van één van de sites.

  • Inhoud pakketNiet Beoordeeld
    Prijs/KwaliteitNiet Beoordeeld
    SupportNiet Beoordeeld
    Algemene beoordelingNiet Beoordeeld

    WebReus, groots in kwaliteit en service

    Dat is wat ze schrijven op hun site.
    Helaas sinds ze met een ticket werken is de service zwaar achteruit gegeaan.

  • Inhoud pakketNiet Beoordeeld
    Prijs/KwaliteitNiet Beoordeeld
    SupportNiet Beoordeeld
    Algemene beoordelingNiet Beoordeeld

    Vandaag heeft Webreus mijn domein weer actief gemaakt. Ik ben weer gewoon bereikbaar. Binnen 48 uur is de fout hersteld. Netjes dus. Ik blijf bij Webreus.

    Groet.
    Lars.

  • Inhoud pakketNiet Beoordeeld
    Prijs/KwaliteitNiet Beoordeeld
    SupportNiet Beoordeeld
    Algemene beoordelingNiet Beoordeeld

    Sinds deze week is mijn site uit de lucht en ben ik niet meer bereikbaar per email. In contact komen lukt niet. Mijn ticket staat open en de telefoon wordt niet opgenomen. Dit valt me tegen van Webreus. Tot nu toe goede ervaring met deze provider. Maar een site mag niet meer dan 24 uur uit de lucht zijn zonder dat er actie ondernomen wordt.

  • Inhoud pakket55555
    Prijs/Kwaliteit11111
    Support11111
    Algemene beoordeling11111

    Webreus.nl heeft mijn domein zonder reden stopgezet en nu kan ik deze niet bereiken omdat deze in quarantaine is geplaatst. ondanks dat ik keurig betaald heb. En ze willen dit niet herstellen, eerst zou ik dan € 45 moeten betalen. Telefonisch contact is niet mogelijk en zelfs nu reageren ze niet meer als ik een ticket aanmaak. Wat een slechte service is dit. Ja het is zeker een goedkope hostingprovider, maar zo zie je maar, goedkoop is duurkoop. Ik adviseer iedereen hier weg te gaan.

  • Inhoud pakket55555
    Prijs/Kwaliteit55555
    Support55555
    Algemene beoordeling55555

    Mijn ervaringen bij Webreus zijn ook al enkele jaren van gewoon goed. Ik geef zelfs 5 sterren op support omdat ik ook antwoord en ondersteuning krijg op vragen/problemen die niet met hun instellingen/hosting te maken hebben maar met WordPress waarin ik de websites maak. Soms moet ik wel wat langer wachten op mijn antwoord maar hé mensen, voor 10,- per jaar, en sinds kort voor 20,- per jaar met beveiligingscertificaat! Sinds kort hebben ze een nieuw ticketsysteem en ontvang ik nog sneller antwoord.
    Dus daarom 5 sterren (in geval van zo’n bedrag per maand zoals bij andere hosters wel gevraagd wordt, kun je uiteraard telefonische helpdesk 24/7 verwachten maar bij Webreus heb ik dat zelfs vaker per mail meegemaakt.

  • Inhoud pakket55555
    Prijs/Kwaliteit11111
    Support11111
    Algemene beoordeling11111

    Prima partij als je geen eisen stelt aan beschikbaarheid. Wij hebben een aantal domeinen daar lopen. Deze liggen er per jaar gemiddeld een dag uit. Ook komt het voor dat de DNS instellingen ineens zijn teruggezet naar maanden/jaren geleden. Dit geeft de indruk dat het beheer niet op gestructureerde wijze plaats vindt.

    De helpdesk is alleen per e-mail te bereiken. Dit is lastig werken als er aanvullende vragen worden gesteld en je iedere keer aan het einde van de rij weer moet aansluiten. Hierdoor duurt het erg lang voordat storingen (die door hen zelf worden veroorzaakt door slecht beheer of die ontstaan uit normale storingen) worden verholpen. Ook oplossingen voor eenvoudige problemen duren door deze werkwijze erg lang.

    Zoek je betrouwbaarheid, dan gauw wegwezen en een paar euro’s meer betalen zodat je altijd bereikbaar blijft en snel geholpen wordt als er klachten zijn.

  • Inhoud pakket44444
    Prijs/Kwaliteit55555
    Support55555
    Algemene beoordeling55555

    Ik ben reuze tevreden! 3 websites, in het begin even opstartproblemen maar al een aantal jaren gaat alles goed. Geven bij wijzigingen e.d. direct een emailbevestiging. Snel een duidelijk antwoord op mijn vragen waar ik mee verder kan.
    Prijs – kwaliteit is een zeer goede verhouding.

  • Inhoud pakket33333
    Prijs/Kwaliteit33333
    Support11111
    Algemene beoordeling33333

    Blijft behelpen met het webmailprogramma. Kon het zonder problemen opnemen in outlook 2007 Maar in outlook 2016 alles geprobeerd, pop3 imap maar geen synchronisatie met de webmailserver. Hulp gevraagd met een ticket. Reactie: we ondersteunen niet bij andere programma’s, vraag microsoft maar. Ja die is mooi zeg. Wat weet microsoft van instellingen van webreus. Kortom op dit moment weinig gemak van.

  • Inhoud pakketNiet Beoordeeld
    Prijs/KwaliteitNiet Beoordeeld
    SupportNiet Beoordeeld
    Algemene beoordelingNiet Beoordeeld

    1 domeinnaam kwijt… heb betaald voor verhuis maar hebben ze niet gedaan waardoor de naam door anderen werd ingepikt.
    2 domeinnamen in quarantine doordat ze verkeerde factuurgegevens sturen. Ze passen de gegevens niet aan maar schrappen gewoon de domeinnaam.
    Ik ben alles elders aan het plaatsen.
    Ik plan ook een officiele klacht met bewijsmateriaal want dit is een schande, zelfs geen halve ster waard.
    Tip: betaal iets meer eb ga elders!!!

  • Inhoud pakketNiet Beoordeeld
    Prijs/KwaliteitNiet Beoordeeld
    SupportNiet Beoordeeld
    Algemene beoordelingNiet Beoordeeld

    Ik heb eigenlijk alleen goede ervaringen met Webreus. Snel antwoord op mijn vragen (soms stomme) maar wel antwoord. Met migraties is bij ons alles goed gegaan. heb er ongeveer 16 websites draaien naar volle tevredenheid.
    Iedereen kan wel eens een storing hebben. Maar om dan meteen een bedrijf af te kraken?

    Jongens van webreus.. Bedankt!!

  • Inhoud pakketNiet Beoordeeld
    Prijs/KwaliteitNiet Beoordeeld
    SupportNiet Beoordeeld
    Algemene beoordelingNiet Beoordeeld

    Afgelopen weekend overgegaan naar nieuwe server bij Webreus. Alle zakelijke e-mail berichten zijn weg en al langer dan 24 uur geen zakelijke e-mail berichten. Ticket aangemaakt. Webreus zegt alles terug gezet te hebben maar het werkt nog niet. Probeer ze telefonisch te bereiken maar dat lukt niet. E-mail naar helpdesk en sales gestuurd en nu maar afwachten wat er gaat gebeuren

  • Inhoud pakket33333
    Prijs/Kwaliteit55555
    Support11111
    Algemene beoordeling11111

    HELP

    Webreus migreert e-mail server.

    Door migratie is (de historie) van mijn mailverkeer van afgelopen 3 jaar verdwenen. Ik bewaarde deze netjes in mapjes

    Telefonisch is Webreus onbereikbaar, via de mail geen reactie.
    HELP ik heb een business standstil

  • Inhoud pakket55555
    Prijs/Kwaliteit55555
    Support44444
    Algemene beoordeling44444

    prima ervaringen met webreus. downtime valt reuze mee en via mail wordt er altijd snel en adequaat gereageerd. zoals onlangs met het overzetten naar https.

  • Inhoud pakket33333
    Prijs/Kwaliteit11111
    Support11111
    Algemene beoordeling11111

    Beëindigen zonder vooraankondiging registratie van domeinen.
    Wonderlijke administratie, service nihil, telefonisch onbereikbaar, onbeschofte reacties.
    Wel goedkoop, leuk voor hobbyisten.

  • Inhoud pakket11111
    Prijs/Kwaliteit11111
    Support11111
    Algemene beoordeling11111

    Wat een aanfluiting is dit bedrijf zeg. Ik heb nu voor de 2e keer zware problemen met mijn zakelijke account en ik word zeer slecht tot niet geholpen. Telefonisch zijn ze absoluut niet te bereiken en per mail duurt het vele dagen voordat je een keer een kort berichtje terug krijgt waar je vervolgens niks mee kan.

    Zodra het probleem is opgelost, ben ik weg!

  • Inhoud pakket11111
    Prijs/Kwaliteit11111
    Support11111
    Algemene beoordeling11111

    Met mijn bedrijf heb ik verschillende pakketten afgenomen.

    Ik zit inmiddels een aantal jaar bij webreus maar het gaat steeds verder achteruit. Telefonisch zijn ze totaal niet te bereiken. Je krijgt gewoon aan bandje te horen dat ze zogenaamd allemaal bezet zijn en dat je het later nog maar een keertje moet proberen of een email moet sturen.

    Email sturen is ook een drama als je gelukt hebt krijg je eindelijk na ruim 48 uur een bericht terug met de vraag waarom dat dan niet werkt… met vriendelijke groet Tony! (daarom schrijf ik juist de helpdesk aan) Nu is het probleem inmiddels nog steeds niet opgelost en ben ik genoodzaakt om mijn personeel gewoon door te betalen omdat ze niet verder kunnen.

    Kort samengevat: Webreus is om te JANKEN !

    1 ster is nog teveel voor dit bedrijf. Wat mij betreft mag dit bedrijf snel failliet gaan.

    Ik stap over naar een ander.

    Ik kan dit bedrijf niet aanraden.

  • Inhoud pakket11111
    Prijs/Kwaliteit11111
    Support11111
    Algemene beoordeling11111

    k#t server. echt een slecht hosting bedrijf. OVERSTAPPEN!

  • Inhoud pakket55555
    Prijs/Kwaliteit55555
    Support11111
    Algemene beoordeling33333

    Zonder reden halen zij de stekker uit mijn site . Mijn kunstsite houd ik vaak bij en wil waarschijnlijk meer mee doen. Probeer hun telefonisch te bereiken en te mailen, no response. Waarschijnlijk willen ze een claim aan hun broek krijgen omdat ze zonder reden onze opgebouwde sites gaan vernaggelen en afsluiten.

  • Inhoud pakket33333
    Prijs/Kwaliteit55555
    Support55555
    Algemene beoordeling44444

    Ik heb eigenlijk enkel goede ervaringen met WebReus. Al lijkt hun hosting some wel een beetje overal-en-nergens op het gebied van interne orde, hebben zij mij altijd snel geholpen en voor een goede prijs.

  • Inhoud pakket11111
    Prijs/Kwaliteit11111
    Support11111
    Algemene beoordeling11111

    waardeloos bedrijf. Zonder aankondiging de stekker uit mijn domein getrokken. Daardoor was ik de hele dag niet bereikbaar via mail. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Wel een mail gekregen met een grote mond. Meteen gebeld met SIDN, zij hebben mij aangeraden over te stappen naar andere registrar.

  • Inhoud pakketNiet Beoordeeld
    Prijs/KwaliteitNiet Beoordeeld
    SupportNiet Beoordeeld
    Algemene beoordelingNiet Beoordeeld

    Webreus begint op kleinduimpje te lijken.
    Volledig onbereikbaar via telefoon en mail. Tijd om de stecker uit deze partij te trekken want wie zo denkt om te kunnen gaan met zijn klanten verdient ze niet.
    Even wat speurwerk en via kvk nummer komen we onderstaande partij tegen. Even met deze mensen gebeld en een behoorlijk schuchtere houding viel mij ten deel na wat kritische vragen over webreus. Kan niet anders dan dat deze partij ook betrokken is bij het web.
    Zie onderstaande info via google. (Netbase is ook Webreus via verschillende telefoonnummers krijg je namelijk hetzelfde bandje)
    Van Rosmalen It Consultancy BV is een houdstermaatschappij. Het is (gedeeltelijk) eigenaar van de volgende in Nederland gelegen entiteiten:

    Niveau 2
    Netbase BV, gelegen aan de Stratumsedijk 23 H in Eindhoven (gemeente Eindhoven)
    Prosaldo BV, gelegen aan de Stratumsedijk 23 H in Eindhoven (gemeente Eindhoven)
    Corporatio Software Technology Holding BV, gelegen aan de Stratumsedijk 23 H in Eindhoven (gemeente Eindhoven)

  • Inhoud pakket33333
    Prijs/Kwaliteit11111
    Support11111
    Algemene beoordeling11111

    Zeer dramatisch slecht support en veel downtijd. Nu weer de apache server die niet schijnt te werken.
    Je wilt ze even bellen….vergeet het maar ze nemen gewoon de telefoon niet op.

    Maar wat kun je ook verwachten voor weinig geld……….juist weinig goeds. Dus boeltje oppakken en maar ergens anders heen.

  • Inhoud pakket11111
    Prijs/Kwaliteit11111
    Support11111
    Algemene beoordeling11111

    Wat een WAARDELOOS bedrijf!
    Enkele weken terug lag alles plat, in de eerste instantie de mail (wat mij een x aantal klanten heeft gekost), daarna de site. Ik probeer al dagen in contact te komen met deze figuren om een PHP-versie update voor elkaar te krijgen, maar geloof dat het een verloren zaak is. Ook als je hun andere firma “Netbase” probeert te bellen krijg je het zelfde bandje te horen. Voor mij persoonlijk, ga ik al mijn domeinen overzetten naar een ander.

  • Inhoud pakket11111
    Prijs/Kwaliteit11111
    Support11111
    Algemene beoordeling11111

    Webreus is telefonisch slecht/niet bereikbaar en storingen worden niet openbaar op hun website vermeld.
    Wij konden geen e-mail ontvangen en versturen gedurende 4 dagen. We waren net met een belangrijke sollicitatieprocedure bezig en potientiele kandidaten hebben niet kunnen reageren op de advertentie.

    Op de vraag waarom de boel eruit lag van zaterdag tot en met dinsdag kreeg ik het onderstaand antwoord, alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat dingen stuk gaan en dat je daar 4 dagen! op moet wachten voordat het opgelost is. Geen excuses, geen alternatieve oplossing, niks!


    Geachte,

    2 defecte switches. Kan nooit worden voorkomen, zijn hardware storingen. Gaat wel eens stuk helaas.

    Met vriendelijke groet,

    Tony
    WebReus BV

  • Inhoud pakket11111
    Prijs/Kwaliteit11111
    Support11111
    Algemene beoordeling11111

    Dramatisch bedrijf.. ga hier niet bij. Alles ligt er al bijna een week uit en telfonisch hebben ze bandje dat iedereen in gesprek is. Maar dat is onzin, ze nemen gewoon geen telefoon op.

    Ik ga in ieder geval niet meer betalen.

  • Inhoud pakket22222
    Prijs/Kwaliteit11111
    Support11111
    Algemene beoordeling11111

    Stel: je mail en websites liggen er 3 dagen uit (net als die van honderden andere klanten, blijkt uit fora. Bedrijf niet te bereiken, geen oplossingen of actie). Techniek kan falen, maar er is NUL communicatie… Maar wel verstuurt men facturen. Je verwijst naar de belabberde timing hiervan, en noemt die ‘schandalig’. Ziehier enkele zinnen uit de reactie van de helpdesk:

    Het bericht waarop u reageert en waarvan u het een schande vindt, is een geautomatiseerd bericht. We hadden ook tijd kunnen besteden aan het stoppen van herinneringen sturen op dat moment omdat u dat schande vindt, maar dan had u waarschijnlijk later een klacht over dat u geen herinnering had gekregen, en, had de storing misschien wel langer geduurd.
    Daarnaast wil ik u vragen de algemene voorwaarden te lezen.
    Verder, op de klantlogin van WebReus.nl kon u bekijken wat er loos was. Wij merkten overigens maandagochtend pas dat er problemen waren. Waarom die ochtend pas is ons ook nog een raadsel, normaal gesproken krijgen we een melding daarvan of is het zichtbaar in onze systemen.
    Jammer dat u zo negatief bent, de mail heeft erg lang gewerkt zoals het hoort, maar nu is er een keer een probleem mee en dan geeft u ons de volle laag.
    De website was een probleem dat er gisteren pas bijkwam, dus uw veronderstelling klopt niet dat ze er allebei dagenlang uitlagen.
    Ik begrijp dat het frustrerend is, maar we doen het niet express.

  • Inhoud pakketNiet Beoordeeld
    Prijs/KwaliteitNiet Beoordeeld
    SupportNiet Beoordeeld
    Algemene beoordelingNiet Beoordeeld

    Al ruim 5 jaar bij webreus.
    Voor een zoveelste keer in korte tijd is onze website weer onbereikbaar. Geen enkele communicatie, geen oplossingen.
    Verhuizen dus.

    Denk je erover je bij deze club aan te sluiten….. NIET DOEN!

  • Inhoud pakketNiet Beoordeeld
    Prijs/KwaliteitNiet Beoordeeld
    Support11111
    Algemene beoordelingNiet Beoordeeld

    NIET BEREIKBAAR!

  • Inhoud pakket55555
    Prijs/Kwaliteit44444
    SupportNiet Beoordeeld
    Algemene beoordeling33333

    Jammer dat er geen bericht verschijnt dat er problemen zijn. Je zoekt de fout meestal eerst bij jezelf en waar moet je vervolgens terecht met je vragen ?

  • Inhoud pakket33333
    Prijs/Kwaliteit11111
    Support11111
    Algemene beoordeling11111

    Aangekondigde migratie is dramatisch verlopen. Al ruim 3 dagen geen toegang tot e-mail accounts en nu liggen de website en daaraan gekoppelde cloud er ook af. Inloggen op de supportpagina gaat ook niet en de telefoon (alleen een sales-nummer) wordt niet opgenomen. Op vragen per mail wordt niet gereageerd. Ze nemen zelfs niet de moeite op een mededeling te doen op hun eigen homepage… Wij stappen over zodra het kan :-/

  • Inhoud pakket55555
    Prijs/Kwaliteit33333
    Support22222
    Algemene beoordeling33333

    Sinds zaterdag kan ik mijn email van 1 van mijn websites niet binnen halen. Sinds vanmorgen doen 2 websites van mij het niet meer. Ik heb zaterdagavond een email gestuurd en nog steeds geen antwoord. Inloggen op http://www.webreus.nl is momenteel voor mij ook niet mogelijk, geeft aan dat ik de inlog niet juist heb. was voor 2 weken geleden ook zo, terwijl zij aangeven dat dit aan mij ligt, leugenaars!
    de laatste tijd gaat het vaker mis met een website.
    Er staat momenteel van mij nog een factuur die ik binnen 14 dagen moet betalen , maar ik zit er strek over te denken, alle domeinen over te zetten naar een betrouwbaarder host.

  • Inhoud pakketNiet Beoordeeld
    Prijs/KwaliteitNiet Beoordeeld
    SupportNiet Beoordeeld
    Algemene beoordelingNiet Beoordeeld

    Sinds zaterdagochtend geen mail meer. Geen enkele reactie van Webreus en ze zijn telefonisch niet bereikbaar.

  • Inhoud pakketNiet Beoordeeld
    Prijs/KwaliteitNiet Beoordeeld
    SupportNiet Beoordeeld
    Algemene beoordelingNiet Beoordeeld

    Hosting-pakketten zijn goedkoop en voldoen. Mail ophalen hapert af en toe. Doorgaans snel verholpen. Maar 29/2/2016 al twee dagen mailboxen niet bereikbaar (webmail evenmin)… niet leuk natuurlijk.

  • Inhoud pakket22222
    Prijs/Kwaliteit22222
    Support11111
    Algemene beoordeling22222

    Kan sinds vrij/zat 26/27 feb geen mail meer ophalen. Maandagmorgen nog steeds geen reactie van support. Mail werkt ook nog niet.

  • Inhoud pakket44444
    Prijs/Kwaliteit33333
    Support11111
    Algemene beoordeling22222

    Soms een probleem, maar werd vaak redelijk snel opgelost. Helaas weer problemen en die onstonden in de nacht van vr/zat. Van alle domeinen kan ik geen mail ophalen of verzenden. Mis nu belangrijke mails! Via GSM mails verstuurd, maar op alle 4 geen antwoord. Ik ga nu daar echt weg, vreselijke service.

  • Inhoud pakket33333
    Prijs/Kwaliteit33333
    SupportNiet Beoordeeld
    Algemene beoordeling22222

    Meerdere website’s al vanaf 2009 draaien,
    in het begin wat problemen gehad. langsgegaan in eindhoven omdat nergens of half op de email gereageerd werd. problemen werden na een bezoekje aan het kantoor ineens opgelost.
    Daarna Jaren lang geen problemen met Webreus gehad.
    Recent weer wat wijzigen in de hosting op hun aangeven zoals update van de veel te oude PHP enz. Nu wederom problemen.
    Vrees dat ik weer eens langs het kantoor moet gaan. Maar deze keer om het op te gaan zeggen.
    Voor diegene die het niet weten:

    Netbase B.V., Eindhoven
    Stratumsedijk 23H
    5611NA Eindhoven (Noord-Brabant)
    Tel. +31-040-2115221
    Website: http://www.webreus.nl

    FF googlen en je vind op dit adres wel erg veel BV’s ……

  • Inhoud pakketNiet Beoordeeld
    Prijs/KwaliteitNiet Beoordeeld
    SupportNiet Beoordeeld
    Algemene beoordelingNiet Beoordeeld

    Absolute afrader. Raken gewoon je domeinnaam kwijt en laten jou de problemen oplossen. Helpdesk bestaat niet. Lees de details over mijn ervaring met webkneus maar eens op http://www.oeioei.nl/internet/webkneus.php

    Echt waar, zo snel mogelijk weg wezen bij die amateurs.
    Een ster in de beoordeling zijn ze niet eens waard.

  • Inhoud pakket55555
    Prijs/Kwaliteit55555
    Support33333
    Algemene beoordeling44444

    Snap niet waarom die mensen problemen hebben, ben zelden offline met mn site (heb een service die me waarschuwd als dat gebeurd)
    prijzen zij redelijk, ruimte genoeg voor wat ik wil. Moest 1 keer wat veranderd hebben in een file die ik zelf niet kan aanpassen en dat was binnen een dag geregeld. Mail word netjes doorgeleverd. Geen klachten vanuit mij daarom. IK raad webreus aan

  • Inhoud pakketNiet Beoordeeld
    Prijs/KwaliteitNiet Beoordeeld
    SupportNiet Beoordeeld
    Algemene beoordelingNiet Beoordeeld

    Sinds december 2015 zijn ze bij Webreus aardig aan het knoeien….

    We hadden net al onze websites verhuisd van Mijndomein naar Webreus en toen begon de ellende.

    Al onze websites hadden opeens een wachttijd van 30 to 50 seconden of kwamen zelfs met een time-out helemaal niet meer op.

    Eventjes was het beter na een melding dat ze het hadden opgelost.
    Maar nu 25 dec. is het weer hopeloos. Geen reactie op emails.

    Oke het is 1-ste kerstdag maar als je een hostingbedrijf heb moet je nu eenmaal 24/7 paraat zijn.

  • Inhoud pakket11111
    Prijs/Kwaliteit22222
    Support11111
    Algemene beoordeling11111

    Niet doen! Langzaam, zeer verouderd en slechte service.

  • Inhoud pakket11111
    Prijs/Kwaliteit11111
    Support11111
    Algemene beoordeling11111

    Al ruim 10 jaar klant bij Webreus. Eerst alleen als particulier maar nu ook zakelijk. En dat was een verkeerde beslissing. Technisch niet al te veel problemen gehad (als particulier), maar de service is ronduit slecht. Maar dan ook echt slecht. Als er al op mail wordt gereageerd, wordt gezegd dat het probleem niet bij Webreus ligt. Als vervolgens de helpdesk van VaultPress zich in de discussie meldt, ineens wel, en zou het probleem verholpen zijn. Niet dus. Exact hetzelfde, waarna vervolgens niet meer op mail wordt gereageerd. Bij de eerstkomende gelegenheid klant-af bij Webreus. Er zijn hosting providers met een veel betere helpdesk, ruimere pakketten, en amper duurder.

  • Inhoud pakket11111
    Prijs/Kwaliteit11111
    Support11111
    Algemene beoordeling11111

    Sinds 25/10/2015 liggen 2 servers plat, website is nu voor de 3e dag niet bereikbaar, incl. mail.
    Het is mij nog NOOIT gelukt telefonisch contact te hebben met deze club, ze zijn altijd telefonisch in gesprek. Op mail wordt vaak laat of helemaal niet gereageerd.
    De helpdesk is weinig service gericht en reageert vaak kortaf of helemaal niet.
    Het adagio “Goedkoop is duurkoop” gaat hier helaas op!
    Er zijn betere providers, voor misschien iets meer geld ben je van een hoop ellende af!

  • Inhoud pakket11111
    Prijs/Kwaliteit11111
    Support11111
    Algemene beoordeling11111

    Mijn bedrijf is nu precies 48 uur uit de lucht door storing bij Webreus…..op onze mail hebben ze gereageerd dat het gisteren verholpen moest zijn, wat nu 24 uur later nog niet het geval is. Als je er al doorkomt met bellen zijn ze onbeschoft en onbehulpzaam waarop ze antwoorden…ja we zijn er mee bezig en misschien werkt het vanmiddag. Ik heb nog noooit zon klote service meegemaakt….tis een waardeloze provider..negatief advies aan iederen.

  • Inhoud pakket22222
    Prijs/Kwaliteit11111
    Support11111
    Algemene beoordeling11111

    Website willen verhuizen, je krijgt geen bericht wanneer dit kan of moet, als je webreus dan eindelijk aan de telefoon krijgt, is je website al afgemeld, hoop ellende. Support is waardeloos, betaal nu wat meer maar geen problemen meer, zoals al vaker geschreven, wegblijven bij webreus

  • Inhoud pakket55555
    Prijs/Kwaliteit55555
    Support55555
    Algemene beoordeling55555

    Ik ben pas kort lid maar tot nu toe ben ik zeer tevreden over bereikbaarheid, prijs en kwaliteit van het geboden pakket.
    Ik zeg: Hou dit vol:)!

  • Inhoud pakket33333
    Prijs/Kwaliteit22222
    Support11111
    Algemene beoordeling22222

    Qua technisch opzicht -voorlopig nog- geen klachten, maar op het gebied van support is het huilen met de pet op. Er wordt op werkelijk geen enkele mail gereageerd. Ik begrijp dat ze van die lage prijs geen complete servicedesk kunnen betalen, maar al kreeg ik na een week eens antwoord, zo dat ik in elk geval verder zou kunnen. Dat mailadres voor de helpdesk is echt een wassen neus.

  • Inhoud pakket11111
    Prijs/Kwaliteit11111
    Support11111
    Algemene beoordeling11111

    Voorheen was de prijs/kwaliteitverhouding van webreus acceptabel. De prijzen zijn erg laag, en dan is het begrijpelijk dat er af en toe iets stoort.

    Echter sinds enkele weken is onze site WEKELIJKS een aantal uur offline. Het antwoord van Webreus? “Nee hoor – wij kunnen uit niets opmaken dat uw site offline is/was”. Dus niet alleen word je niet geholpen, je word ook nog eens voor leugenaar uitgemaakt.

    Op verdere mails wordt/werd compleet niet meer geantwoord… telefonisch is webreus ook compleet onbereikbaar.

    Inmiddels het verzoek ingediend voor een verhuistoken en uiteraard ook nog geen enkel antwoord gekregen.

  • Inhoud pakket33333
    Prijs/Kwaliteit11111
    Support11111
    Algemene beoordeling11111

    Na 2 jaar hou ik het voor bekeken. Er is altijd wel iets aan de hand. Nu is webmail niet meer te bereiken. Reuze onbetrouwbaar. Communicatie nihil. Als ze dan al reageren is dat pas na dagen. Echt frustrerend. Betaal dan liever iets meer. Kortom, sterk af te raden.

  • Inhoud pakket33333
    Prijs/Kwaliteit33333
    Support11111
    Algemene beoordeling11111

    waardeloos bedrijf. zit er nu al een aantal jaar vanwege de prijzen, maar nu is er weer een storing, website down, geen email, problemen met certificaten, en telefonisch zijn ze niet bereikbaar en op email over de problemen reageren ze niet.
    ik ga opstappen, mijn advies: wegblijven!

  • Inhoud pakket33333
    Prijs/Kwaliteit22222
    Support11111
    Algemene beoordeling22222

    in het begin goed, host er vier websites, maar de helpdesk reageert op geen enkele email meer. we gaan snel verhuizen

  • Inhoud pakket55555
    Prijs/Kwaliteit55555
    Support55555
    Algemene beoordeling55555

    Al bijna 10 jaar klant voor meerdere websites en nog nooit problemen. Krijg altijd vlot antwoord op vragen.
    Goede kwaliteit voor lage prijs.

Plaats hier je eigen ervaringen met deze webhost

Geef voor ieder onderdeel een beoordeling van 1-5 sterren en licht vervolgens je ervaringen toe in het tekstvak. Klik tenslotte op "Voeg review toe".

Beoordeling en toelichting:

Inhoud pakket
Prijs/Kwaliteit
Support
Algemene beoordeling

© Copyright 2008-2017 WebhostingReviews.nl · Disclaimer en privacybeleid